Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

E-golf eller Leaf, eller noe annet?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-14, 09:00   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: E-golf eller Leaf, eller noe annet?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Samtidig er det en bil som blir lettere enn gjennomsnittsbilen. I henhold til EuroNCAP sine tester, må man huske at det sammenlignes innenfor størrelsessegment. I en reell kollisjon mot en "gjennomsnittsbil" blir en liten bil med lav vekt en ulempe kontra "gjennomsnittsbilen" i henhold til hvordan belastningen blir. EuroNCAP-kollisjonstesten gjøres med at bilen krasjer "med egen vekt" siden det er mot fast barriere. En større bil vil i EuroNCAP-testen da bli utsatt for større belastning. En liten bil med 5 stjerner vil i praksis nødvendigvis ikke være sikrere enn en litt større bil med 4 stjerner....

Ja du sier noe der. Man er jo mer utsatt i en liten bil. Det er jo det jeg alltid har tenkt. Og den varmepumpen lokker litt. Men det blir sikkert over 100K dyrere enn e-Up, det er jo penger. Jeg synes penger til bil er noe i nærheten av å tenne på dem. Jeg vil ha en OK bil, men vil ikke betale for status eller jåleri.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.