|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lærerstreik! 2Her er sjefen min som forsvarer vår ordning med 3,5 timer bundet tid i tillegg til undervisningstimene. Fleksibilitet, tillit og fokus på arbeidsoppgaver står høyt hos oss. http://radio.nrk.no/serie/distriktsp...mark#t=2h17m6s
|
|
|
#202 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Lærerstreik! 2Vi har fått melding om at x-antall lærere er tatt ut i streik, dette er en stor skole, men likevel 30% av de ansatte er tatt ut i streik (det er jo mer egentlig for jeg regner ikke med at SFO-ansatte og administrasjonspersonalet blir tatt ut i streik. Eller? hva tror dere?)
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 27-08-14 kl 22:31. |
|
|
|
|
|
#203 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Lærerstreik! 2Fløyel, det er nok ganske sikkert de som underviser på de øverste trinnene som er tatt ut. |
|
|
|
|
|
#204 |
|
By the Sea
|
Sv: Lærerstreik! 2Rektorstøtte.
|
|
|
#205 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Lærerstreik! 2Veldig bra sagt! |
|
|
|
|
|
#206 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lærerstreik! 2Jeg er usikker på om jeg skjønner konklusjonen til denne rektoren |
|
|
|
|
|
#207 |
|
Sv: Lærerstreik! 2
I det forslaget som ble forkastet ved uravstemning, var det lik binding for alle. |
|
|
|
|
|
#209 |
|
Sv: Lærerstreik! 2
Det er ikke noe avtaleforslag som foreligger. Det som lekkes ut i pressen om forhandlingene kan vi ikke vite om er riktig. Det som skjer under meklingen er hemmelig, og vi får ikke vite noe sikkert før begge parter kommer frem og sier at de er enige om noe. |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Off the map.
|
Sv: Lærerstreik! 2Problemet med en avtale som kan settes lokalt er vel at det ikke er alle som har slike rektorer/skolesjefer. Man blir veldig prisgitt en fornuftig ledelse.
|
![]() |
|
|