Sv: Forovervendte barnestoler
Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.
Men de setene som kan festes med base kan vi ha i bilen men det er jo den minste gruppen seter.
om dere har iso fix så har britax et setet over babygrupen som passer i basen.

FixWay med IsoFix
Jeg gruer meg til snuppa må ha større bilstol for ser ikke hvordan jeg skal få plass til den bakovervent 
Når turbo satt bakovervent så satt han i midten. Men nå skal jo turbo og ha plass så om vi skal ha hun i midten så kan vi bare glemme å få plass til turbo sitt recaro sete og.. Og vi får værtfall ikke hendene i mellom for å sette han fast.
Å koble ut air bagen fremme , eller vi må ta bort air bagen. og det er uaktuelt for da faller bilen 30 000 i pris.
Skulle ønske fler i bilbransjen tok et "hint" og laget litt bedre plass inni bilene
Jeg tror jeg blir å kjøpe et rent bakovervent sete, for når de er så stor at de kan snuest så er beltebil stol tryggere en fremovervent sete der man bruker setets 5 punkt seler
Det er veldig mange ja som ikke er opplyst om at bakovervent er best.
På vår helsestasjon så gir de ut tryggtrafikk sitt hefte om bakovervent 
Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.
Testen, some er full av forovervendte stoler...
Den testen er utført i tyskland, [for tyskalnd tror jeg] å der brukes det nesten bare forovervente bilstoler
Fra god morgen norge om bilstoler:
http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/gmn/article1064479.ece
Vi måtte snu turbo da han var 2 år for at han begynnte å spy. Sprøvde å sette han bakovervent igjen men da begynnte han å spy igjen.
Og når han var 2 år så var han for lang for hts izi stolen sin, så da måtte vi ut å finne ny stol. Å det var ikke bare bare. Når man har en 2 åring som er like lang som en 4 åring og bare 12 kg hehe. Men det er nå en helt annen sak
Sist redigert av Honda : 24-05-07 kl 10:39.
|