Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når nokon ikkje drikk alkohol

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Undre du deg?
Ja 36 17,65%
Nei 168 82,35%
Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-14, 09:18   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hmm.. ja, hun sier hun ikke er komfortabel med å drikke alene. Skjønner ikke sånt jeg. Jeg skjønner at du syntes det er ekstra stas å spise med noen som deler interessen din, men for sånne som meg (som nok hadde takket ja om noen hadde spandert, tross alt), så koser jeg meg akkurat like mye uten alkohol. Kanskje mer og. Jeg slipper hangover (får det av omtrent ingenting), migrene og tenke at jeg legger i meg unødvendig mange kalorier.

Jeg tror at mange av de som drikker fint lite, rett og slett ikke syntes vin er så veldig godt. Jeg er nok en av dem. Liker litt og av og til, men slettes ikke alltid.

Ja det med å dele gleden over mat og vin i NOMA-klasse er nok noe man må håndplukke selskap til. Mange ville nok blitt med (jeg inkludert) og kost seg med både mat og vin, men jeg tror ikke jeg kunne klart å være en gjest å dele den ekstra gledesopplevelsen en slik middag tydeligvis gir for noen sammenlignet med et måltid til 300 kr på en annen restaurant.
Det blir som å invitere til kunstutstilling. Mange kan synes det er interessant, men om man forventer at gjesten går opp i fistel og er like overveldet av begeistring som en selv så bør man invitere noen som er mer enn gjennomsnittlig interessert.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.