Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva/hvem tapper datatrafikk på iphonen min?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-14, 15:31   #11
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva/hvem tapper datatrafikk på iphonen min?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Widgets, har det blitt meg fortalt? At det ikke er mulig er jo i det hele tatt rart.

Ifølge det hun skriver her, å ikke se databruk før i morgen, f.eks. Min viser databruk fortløpende, pr app og delt mellom aktiv bruk og bakgrunnsbruk. Helt default innstillinger på mobilen

Litt sånn basic

Jeg ser jo databruk på telefonen, og de forskjellige appene når det skjer, men når jeg sjekker Telenor sin oversikt over min forbrukte datatrafikk, som jeg først får oversikt over 2 døgn etter, så viser jo det helt andre tall og forbruk enn det appene viser for samme tidsrom.

Eneste programmet som står med bakgrunnsoppdatering er RunKeeper, da det programmet ikke vil virke uten. Nå er det litt interessant å finne ut HVA/HVEM som tapper mobildata, skru av mobildata vil jo ikke fjerne det problemet, det vil jo bare dukke opp igjen når jeg skrur på mobildata igjen. Sitter og venter i spenning på oversikten fra da jeg slettet alt. Jeg har den tilgjengelig på telefonen, som sagt, men hva atelenor har registrert i samme tidsrom blir jo det store spørsmålet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.