|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Henger her jeg og. Storebror har ikke bygd alle figurene en gang de to siste årene på legokalender, så han er helt klart ferdig. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
snur
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?
Sier du fra om de kommer med en sånn pakke i år? Det hadde vært toppen av lykke her også.
|
|
|
#24 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Her har de hatt pakkekalender alle år. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
snur
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Jeg har forresten gått inn på ebay for å handle inn til 13-åringen sin kalender nå. Veldig mye billig utstyr til nail art. Hun elsker å pynte negler så nå skal hun få litt utstyr til det. Til nå har hun bare mange neglelakker i forskjellige farger.
|
|
|
#26 |
|
Trøtt
|
Ååå, the Snowman! Favorittjulefilmen. Takk for tips! Den kalenderen skal jeg jammen bestille til oss også.
|
|
|
#27 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Søker man på advent calendar to boy så får man opp lego, whisky, øl, nakne damer og vodka - fader for et utvalg! i 2014....
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Jeg ønsker meg Forskerfabrikken sin.
|
|
|
|
#31 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Jeg kjøpte forskerfabrikkens kalender i fjor. Full pakke med 24 gaver. Man kunne kjøpe en utgave med 12 også. Jeg delte mellom mine på dengang 5, 8 og 12. De hadde glede av den alle sammen, og vi voksne også.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Så det som følger med er ting som kan brukes flere ganger?
|
|
|
|
#33 |
|
Smugleser
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Jeg vet ikke om det er noen god idé, men da ungene mine så Haribo-kalender til 79,- i butikken i helgen, var det den de ønsket seg. Sukker- og-gummi-godterikliss, altså. Det er heldigvis såpass lite i hver luke at det ble akseptert.
|
|
|
#34 |
|
på slep
Jeg tror alt, eller nesten alt, kan brukes flere ganger. Det er noen ting man bruker opp, men det var en god del av alt. En 4-åring har ikke full glede av ph-papir, men vil jo kunne leke med det. Det var noe magisk sand som ikke blandet seg med vann som var veldig gøy. Det kan også brukes mange ganger. Min 5-åring har lekt mye med pipette og reagensrør i vasken. Men det er klart det er litt avansert for en 4-åring.
|
|
|
#36 |
|
på slep
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Jeg synes både kinder, haribo og smarties har ok kalendere hvis man synes det er ok med litt godis hver dag.
|
|
|
#37 |
|
villende
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Snupp har lagt aksjer for å få en Niedereggekalender (han elsker marsipan, og elsket de bitene han fikk av meg i fjor). Jeg er litt usikker på om han skal få det, men kjøper argumentet hans med at en kalender med masse forskjellig stæsj blir vel så dyrt marsipankalenderen. (The jury is still out on this, altså). |
|
|
|
|
|
#39 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Jeg vet at jeg kan sitte her og si at det er greit for meg å bare gi kalendergaver i helger osv. Men jeg vet at den 30. november når jeg sitter og ser på alle kalenderene på facebook så kommer jeg til å rakne fullstendig og kjøpe kalendergaver i massevis til begge to. Og den 30. november er det ingenting som er billig.
|
|
|
|
#40 |
|
This is normal!
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Jeg fikk veldig lyst til å kjøpe Forskerfabrikken sin, men den er litt i dyreste laget.
|
|
![]() |
|
|