|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Vi har fortsatt den kalenderen liggende, to år etter.
|
|
|
#42 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?
Der greier jeg å holde igjen altså. Hiawata trenger ikke mer ræl, selv om andre foreldre syns det er greit å gi sine barn. Jeg regner med at det blir en liten utvidelse av opplevelseskalenderen vår, med en liten gave innimellom. En liten sjokoladebit, kanskje en versjon av forskerfabrikkenkalenderen med bare halvparten av greiene, en fin refleks, etc. Men 24 gaver får han ikke.
|
|
|
#43 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Jeg foreslår vår vri, som er gavekalender til hele familien. Vi får hver fjerde dag hver. Og jentene synes virkelig at det er like gøy å kjøpe gaver til oss som å få selv. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Det var en fin vri, Blå. Kanskje vi kan gjøre slik at vi voksne også får på søndag eller noe. Vi er jo bare tre stykker, så det blir litt hyppige gaver til oss, syns jeg.
|
|
|
#45 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Det kan jo kombineres med opplevelseskalender. Eller bare gi hverandre en tjeneste, for eksempel at noen andre lager middag en dag der du hadde regnet med at du skulle gjøre det, eller noe sånt. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Barna mine drømmer om sjokoladekalender, og elsker smaken av kalendersjokolade.
|
|
|
#48 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Holder det ikke med opplevelseskalender da?
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Jeg hadde tenkt å tipse om Haribo sin. Så at Spar Kjøp sin nettbutikk hadde den forleden.
|
|
|
#51 |
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Mine to tror jeg kommer til å få henholdsvis lego friends og lego city. Det er det de ønsker seg. Jeg har foreslått ulike typer godterikalender, men det fenger visst ikke.
|
|
|
#52 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Eg har kjøpt Panduro Hobby adventskalender til 10-åringen. Satsar på at ho klarar å lage tinga sjølv uten hjelp frå meg
|
|
|
#53 |
|
Off the map.
|
Da synes jeg at følgende løsning kan være bra - du lager kalendergaver til lørdager og søndager + julaften. Noe sånt.
|
|
|
#54 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Heller 24 sjokolader enn 24 gaver! Her blir det opplevelser (type tradisjoner), sjokolade og kanskje noen smågaver. De vil aller helst ha bare opplevelser og vil gjerne at hver morgen skal starte med et skattekart.
|
|
|
#55 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Har de begynt å selge kalendere med sjokolade i? Jeg har verken sett kinder eller haribo. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Coop Extra hadde i alle fall sjokoladekalendere samt playmobil i dag. De andre kommer nok snart.
|
|
|
#57 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Vi har snakket og han er helt med på å droppe legokalender, og bare ha opplevelseskalender (med en og annen liten gave). Så vanskelig var det liksom. Jeg har oppdratt et mer fornuftig barn enn jeg tror!
|
|
|
#58 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Vi har kuttet ut vanlig adventskalender, og gir heller adventsgaver. En gave for hver søndag før julaften. Det kan være baking, teater, bassengtur, kino, ut å spise, lekeland ol. Vi har også hatt en dag der vi skulle kjøpe to gaver som vi skulle pakke inn og gi til Bymisjonen slik at andre barn får gaver til jul. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Her vil 10-åringen ha Flaxkalender.
|
|
|
|
#60 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Hva slags kalender til en tiåring?Jeg har bestemt at jeg lager en pakkekalender til henne. Jeg har kjøpt to pakker med sånne http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...ilpage_o00_s01 |
|
|
|
![]() |
|
|