|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toys'R'us med kjønnsnøytral katalog!Dette er jo kjempeflott. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toys'R'us med kjønnsnøytral katalog!Superbra! Var på foredrag i går med Oda Faremo Lindholm som har skrevet Bullshitfilteret, så dette var gledelig!
|
|
|
#23 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toys'R'us med kjønnsnøytral katalog!Så utrolig bra! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Toys'R'us med kjønnsnøytral katalog!
Fordi de selger dobbelt av det. Om både sønn og datter kan leke med dukka, trenger ikke foreldre å kjøre brannbil i tillegg.
Hun har jeg også vært på foredrag med, og jeg synes hun var utrolig flink og har et ekstremt viktig budskap.
|
|
|
|
#25 |
|
Bedreviter
|
Det tror jeg er feil i det overflodssamfunnet vi har. Jeg tror sjansen for at begge ungene får både brannbil og dukker er mye større. I et samfunn der man ikke har råd til å kjøpe begge deler, er jeg enig i resonnementet ditt, men ikke i dagens Norge. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Toys'R'us med kjønnsnøytral katalog!Det var kjekt å lese. Jeg bladde gjennom en annen katalog for noen uker siden, og det slo meg at det var mye mindre kjønnsdelt der også enn hva det har vært tidligere. Synd jeg ikke husker hvilken kjede dette var for. Jeg har gutter som har lekt med dukker, kjøkken, ponnyer og rosaleker, og nå har jeg en jentunge som sparker fotball, leker med Thomastog og Cars, og som har Spidermandukke som hun trekker rundt på stadig vekk. Hun liker prinsesseting, rosa og kjoler og slikt også, og jeg synes hun skal få lov til å vite at begge deler er helt flott. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Dert vil jeg tro, for det var noen som stusset når vi ga dukke til Knerten i 2009. Men det var jo det eneste fornuftige å gi ham.
|
|
|
#29 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Toys'R'us med kjønnsnøytral katalog!Fantastisk!
|
![]() |
|
|