|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Klar
|
Hvilke fine, store vesker finnes?Jeg tror jeg skal ønske meg veske til jul! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke fine, store vesker finnes?Jeg er veldig glad i min Marc Jacobs Fran. Den er mindre enn Francesca, men likevel stor nok til alt jeg trenger i hverdagen + litt til. Den har skulderstropp. Sist redigert av Geitrams : 23-11-14 kl 23:42. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke fine, store vesker finnes?Jeg har falt pladask for denne fra House of Janic Carlo (Bagorama). Følger med skulderstropp også.
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
Sv: Hvilke fine, store vesker finnes?
Åååå - den var superfin! skal på lista mi og, ser jeg |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
Sv: Hvilke fine, store vesker finnes?Funnet den i nettbutikk? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke fine, store vesker finnes?Jeg liker å prøve de først. Særlig hvis man investerer noen tusen i en ny veske. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvilke fine, store vesker finnes?Tror nok jeg ville sett den live først hvis jeg skulle spandert en del kroner. Kjipt å ikke bli fornøyd da.
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke fine, store vesker finnes?Jeg har en fra don donna som jeg liker godt. Jeg kjøpte den for noen år siden, men elsker den fortsatt. Holder seg godt - og er definitivt i "nedre sjikt" hva pris angår for skinnvesker. Kostet 1200 tror jeg - like fin nå som da jeg kjøpt den og den brukes daglig. Rommer omtrent alt i hele verden, føles det ut som.
|
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Jeg har også MBMJ Natasha og den rommer overraskende mye, virkelig. Vært favoritten min siden den kom i hus, tja, var det for et halvt år siden tro. Jeg har utelukkende brukt den. Nå har jeg fått ny veske av mannen da, så den har måttet vike unna litt. En helt annen veske som klatrer opp som hverdagsfavoritt allerede. I klassen Michael Kors Jet Set Tote, som er mindre logopreget enn den jeg har fått nå.
|
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
|
|
|
#14 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke fine, store vesker finnes?Har du sjekket ut Liebskin?
|
![]() |
|
|