Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke fine, store vesker finnes?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-14, 22:53   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Tommel opp

Hvilke fine, store vesker finnes?

Jeg tror jeg skal ønske meg veske til jul! Men jeg er ganske så analfabet på vesker.

Jeg ønsker meg noe ordentlig, stor nok til å ha plass til hverdagsgreier og litt ekstra, feks ei vannflaske eller klær eller leker til ungene. Jeg tror kanskje den ikke er veldig stiv eller firkantet, og ikke med noen prangende logoer. Skulderreim må den ha.

Vil du vise meg hvilke vesker DU syns er fine?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-14, 23:18   #2
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvilke fine, store vesker finnes?

Jeg er veldig glad i min Marc Jacobs Fran. Den er mindre enn Francesca, men likevel stor nok til alt jeg trenger i hverdagen + litt til. Den har skulderstropp.

Jeg har også Natasha, den er en del mindre, men allikevel overraskende romslig.

Sist redigert av Geitrams : 23-11-14 kl 23:42.
Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-14, 23:28   #3
Gerbera

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har falt pladask for denne fra House of Janic Carlo (Bagorama). Følger med skulderstropp også.

Koster 1899,- og står øverst på ønskelista just nuh!

Gammel 24-11-14, 23:09   #4
Frøken Fjong
Superaktiv

Medlem siden: Oct 2012
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg har falt pladask for denne fra House of Janic Carlo (Bagorama). Følger med skulderstropp også.

Koster 1899,- og står øverst på ønskelista just nuh!

Åååå - den var superfin! skal på lista mi og, ser jeg

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 23:13   #5
Frøken Fjong
Superaktiv

Medlem siden: Oct 2012
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Funnet den i nettbutikk?

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 12:03   #6
Timar
Klar

Timar sin avatar

Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Fiiine forslag!

Får dere godt nok inntrykk av veskene ved å se dem på nett, eller bør man oppsøke butikk og prøve dem?

Gammel 25-11-14, 23:51   #7
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg liker å prøve de først. Særlig hvis man investerer noen tusen i en ny veske.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 00:03   #8
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Tror nok jeg ville sett den live først hvis jeg skulle spandert en del kroner. Kjipt å ikke bli fornøyd da.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-14, 11:11   #9
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Ja, jeg bør vel dra og se på dem. Men når har man tid til slikt?

Vet dere om butikker som har et godt utvalg av ulike merker?

Gammel 26-11-14, 11:41   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en fra don donna som jeg liker godt. Jeg kjøpte den for noen år siden, men elsker den fortsatt. Holder seg godt - og er definitivt i "nedre sjikt" hva pris angår for skinnvesker. Kostet 1200 tror jeg - like fin nå som da jeg kjøpt den og den brukes daglig. Rommer omtrent alt i hele verden, føles det ut som.

Gammel 26-11-14, 11:54   #11
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Takk for kikken, Che! Jeg er nok på jakt etter noe lignende den og den Geitrams viste, kanskje litt stivere, bare.

Gammel 26-11-14, 12:00   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg er veldig glad i min Marc Jacobs Fran. Den er mindre enn Francesca, men likevel stor nok til alt jeg trenger i hverdagen + litt til. Den har skulderstropp.

Jeg har også Natasha, den er en del mindre, men allikevel overraskende romslig.

Jeg har også MBMJ Natasha og den rommer overraskende mye, virkelig. Vært favoritten min siden den kom i hus, tja, var det for et halvt år siden tro. Jeg har utelukkende brukt den. Nå har jeg fått ny veske av mannen da, så den har måttet vike unna litt. En helt annen veske som klatrer opp som hverdagsfavoritt allerede. I klassen Michael Kors Jet Set Tote, som er mindre logopreget enn den jeg har fått nå.

Gammel 26-11-14, 12:03   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

MK Jet Set Tote

Du får den i mange fargevarianter og med litt ulik innside i forhold til antall lommer etc. Men fasongen er den samme.

Gammel 26-11-14, 12:30   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du sjekket ut Liebskin?
Jeg var like ved å kjøpe den som heter Helene for en tid tilbake - men jeg er usikker på hvor de selges nå.

Tidligere hadde de ok utvalg hos zalando - og kanskje også hos stylepit

Gammel 02-12-14, 18:32   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker Dixie.

Denne finnes i tre farger:

Denne er vel litt større kanskje, mer en «bag» str.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.