|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Administrator
|
Bæremeis, hvilke merker har dere gode erfaringer med?Jeg skal ut i butikker og prøve bæremeiser. Har dere erfaringer med noen dere kan anbefale? Jeg har tilgang på alle kjedene og noen uavhengige sportsbutikker. Skal brukes til kortere og lengre turer, der OTHen ikke kommer frem. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Bæremeis, hvilke merker har dere gode erfaringer med?Vi har hatt to enkle modeller fra Bergans. Har funket fint for vårt "tur i marka"-behov. Både mannen og jeg har brukt de, vi er 168 og 180 (tror jeg ...). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Bæremeis, hvilke merker har dere gode erfaringer med?Kommer litt an på hvor stor du er. Jeg som er under 170 cm, likte ikke norrøna sin, den er for høyere personer. Jeg likte veldig godt bergans sin. Ellers finnes det noen tyske, med innebygget regntrekk, de skal være hendige, nå husker jeg ikke hvilken type det var. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
|
Sv: Bæremeis, hvilke merker har dere gode erfaringer med?
Husker du hvor de selger de? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Administrator
|
Deuter Kid Comfort lll: http://www.oslosportslager.no/produk...eis-13605.aspx Det heldekkende regntrekket ser genialt ut til vestlandsbruk. Noen som har erfaringer med Deuter? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Sv: Bæremeis, hvilke merker har dere gode erfaringer med?Jeg er like lang som deg. Vi har likt Norrøna veldig godt. Den er ikke så egnet om man er noe særlig kortere tror jeg, men veldig god om man er litt lang. Vår fra Norrøna er gammel, men finnes det ikke nyere? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Administrator
|
Den selges fortsatt (XXL.no), men det er samme modell som jeg så på for 7 år siden. Kjøpte ikke meis da. Finner ikke bæremeis på www.norrona.com nå. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
I mål
|
Ja ok. Jeg kjøpte min brukt for 10 år siden, så den er enda eldre. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæremeis, hvilke merker har dere gode erfaringer med?Vi hadde i sin tid en utgave fra Bergans som ligner mye på kids favorite.
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæremeis, hvilke merker har dere gode erfaringer med?Osprey skal ha gode bæremeiser. Jeg har ikke prøvd selv, men en kompis har en slik og er veldig fornøyd. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
kamerat
|
Sv: Bæremeis, hvilke merker har dere gode erfaringer med?Vi hadde Phil & Teds Escape. Jeg ser at modellen har endret seg en del, men vi var veldig fornøyd med den gamle modellen, i hvert fall – den var god å bære (for personer på 1,73 og 1,79), begge ungene likte å sitte i den, og best av alt, den hadde avtagbart soltak.
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 30-11-14 kl 11:21. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: Bæremeis, hvilke merker har dere gode erfaringer med?Osprey er jo generelt veldig bra, vi har en fantastisk ryggsekk derfra.
|
|
|
#17 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæremeis, hvilke merker har dere gode erfaringer med?Vi er veldig fornøyde med denne fra bergans: http://www.barnashus.no/bergans-kids...s-bla-gra.html
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bæremeis, hvilke merker har dere gode erfaringer med?Jeg var fornøyd med Littlelife.
|
|
|
|
#19 |
|
Administrator
|
Den ser veldig bra ut.
Takk for tips. Littlelife ser også veldig gjennomtenkt og god ut.
Den ser også god ut. http://philandteds.com/no/Products/Carry/escape |
|
|
|
![]() |
|
|