|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvem man kan gifte seg med...
Mennesker med Downs er altså sterile?
#24 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem man kan gifte seg med...Jeg synes søskenebarn er for nært, selv om jeg ikke mener at det burde være forbudt. |
![]() |
![]() |
#25 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvem man kan gifte seg med...Risikoen for å få barn med misdannelser er omtrent fordoblet. Jeg googlet litt, og fant blant annet dette: http://www.fedrelandsvennen.no/nyhet...icle319039.ece |
![]() |
![]() |
#27 |
Absolut ateist
|
Jeg har også googlet, forsøker å finne seriøse artikler. Jeg stiller meg tvilende til avisers sannhetsinnhold, de er ikke kjent for sin kompetanse på feltet.
#28 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, men disse artiklene dreier seg i hovedsak om dette problemet blant innvandrere. I mange land går det å gifte seg med søskenbarn gjennom flere generasjoner, og da vil man få en større risiko. |
![]() |
![]() |
#29 |
Absolut ateist
|
![]() http://www.washington.edu/newsroom/n.../k040302a.html
#30 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem man kan gifte seg med...Utdrag fra artiklene noen? |
![]() |
![]() |
#31 |
er grønn og fin.
|
Mennesker med Downs syndrom er vel ikke sterile??
#32 |
Absolute Beginner
|
Sist redigert av Bokormen : 08-10-06 kl 23:31. Årsak: Skrivefeil |
![]() |
![]() |
#33 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvem man kan gifte seg med...Jeg kan simpelthen ikke fordra debattanter som lirer av seg noe de har hørt av noen som sa at de trodde at det var sånn fordi de hørte noen som snakket om det den ganger der, som en sannhet.
#34 |
er grønn og fin.
|
Denne moren har undersøkt det, for datteren vil ikke steriliseres.
#35 |
frakoblet
|
Det har jeg ingen sterke formeninger om. Faktisk så tror jeg ikke at jeg har noen som helst slags formening om det.
#36 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvem man kan gifte seg med...Man skal forske nærmere på dette nå. Hun legen Stoltenberg på Riksen (Camilla?) er med på et sånt prosjekt. Man vet at det er en økt risiko, men de skal forske mer på å skille mellom "engangs"ekteskap og det som gjentar seg gjennom flere generasjoner.
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Er det noen i denne tråden du ikke kan fordra? |
![]() |
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg synes også dette er en vanskelig problemstilling. Jeg ønsker ikke at et forbud som eventuelt kommer bare skal være begrunnet i et ønske om å stanse en kultur blant innvandrere. |
![]() |
![]() |
|
|