|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sykmeldt på grunn av Krekar
Nettopp. Og da er det vel ikke noe verre at han tvangsflyttes til Kyrkesæterøra enn at han tvangsutsendes ut av landet? Eller er du i mot at familier der noen av medlemmene har lovlig opphold og andre ikke skal splittes? Skal alle som har minst ett (kjerne)familiemedlem med lovlig opphold i Norge automatisk ha rett på det samme?
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
Jeg synes, som en generell regel ikke at man skal tvangsflytte folk, siden det strider mot både menneskerettighetene og den allmenne oppfatning av rett og galt. Jeg er enig med Skilpadda i at det beste trolig er å la mannen bo i hjemmet sitt, gjerne med meldeplikt, hvis det anses som nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
This is normal!
|
![]() Sv: Sykmeldt på grunn av KrekarDette intervjuet kunne avisen spart seg for, synes jeg.
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
Ja, dette har jeg tenkt på også. Jeg vil tro at mange på et asylmottak nettopp har flyktet fra landet sitt, på grunn av personer som Krekar? Iallefall det han/de representerer. Så jeg skjønner godt at dette ikke er noe alle som bor der er helt ok. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det skal være så mye bedre. Som Trond Giske sa; «vi har både strøm og internett i Trøndelag også»
![]() |
|
|