|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?Jeg føler nemlig ikke at fotvennlige og lekre hører sammen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?Følger med ...
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?Hva kan du gå i da? Kilhæl? Eller må det være lave sko.
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?Det verste er om skoen er smal, da gjør det mest vondt. Det blir mer trykk om hælen er høy, men jeg sitter jo definitivt mest og høy hæl gjør ikke vondt når jeg sitter om skoen bare er bred nok der foten overgår i tær. Utfordringen er at jeg har en smal og en bredere fot (den som ikke har hallux valgus er i tillegg operert for en feilkonstruksjon så den er i utgangspunktet smalere også. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
rakkarpus
|
Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?Jeg har også sånn fot som du beskriver. Jeg får innleggssåler og tilpassede sko.
|
|
|
#8 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?Clarks! Jeg har gjort det til en tradisjon å fornye skoparken hos Clarks i forbindelse med en årlig konferanse i London. Tøfler på høye heler!
|
|
|
#9 |
|
Audacious
|
Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?Jeg var glad i Clarks før de ble for smale for meg (men K-shoes fra samme produsent funker fint, de er bredere). Men aller best liker jeg Klaveness.
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?Jeg har litt tendens til Hallux Valgus og kjøpte meg disse fra Clarks i går. Fine hverdagssko som var utrolig gode på.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?Hvordan var disse i størrelsen, kokosbolle? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tatt på
|
Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?Jeg har fått tendenser til det samme, eller jeg har hatt det i mange år men går ikke i så mye pumps og høyhælte sko. Softwalk er et merke med noen fine sko og er lett å få tak i (Eurosko har de i alle fall), Rieker er et annet som passer foten min.
|
|
|
#14 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?Jeg har i hvert fall ganske bred fot, og syns at Ecco er relativt brede - passer godt på foten min. Green Comfort er et annet behagelig merke - har bare hatt boots og vintersko i GC, så usikker på hva som fins av småsko. (For det var vel det du lurte på?) |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tatt på
|
Tja, her i byen finner jeg de i en diger skobutikk som heter Skoby også, men den er kanskje lokal og uavhengig eller under Eurosko?
|
|
|
#18 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Softwalk er Eurosko sitt eget merke så vil kanskje tro at den aktuelle butikken trolig er en Eurosko-avdeling ja, evnt er eid av noen som også eier en Euroskobutikk |
|
|
|
|
|
#19 |
|
villende
|
Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?Høye heler fra Tamaris og softwalk er ganske like. Jeg vil ikke kalle dem "lekre", men de er pene nok til skjørt og pen bukse. Grensen sko-butikkene (som er Eurosko) fører begge merkene. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
intro
|
Det finnes småsko! Jeg har et par, men finner ikke noe liknende på nett. Har kjøpt dem hos Ramona på Grünerløkka. De har noen ekstremt gode såler inni, men jeg tipper du vil finne sålene og hælene for lite elegante. Brandos har disse fra Green Comfort - de var ikke så verst:
|
|
![]() |
|
|