Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor streng er skolen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-15, 18:01   #9
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men om det nå hadde vært totalforbud, hadde det endret noe? Det er nok en drøss med folk som ikke bryr seg om det. Hvilke sanksjoner har man sånn egentlig all den tid barna har lovfestet rett til skolegang?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Rine; søknader og klager er en rettighet man har. Jeg kan i min jobb bruke en uke fulltids saksbehandling på en klage fra en som utvilsomt ikke har rett. De har like fullt rett til å klage.

Jeg får vel bare oppsummere med å si at jeg synes man har altfor mange rettigheter og for få plikter i dette landet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.