|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?Minsten min er også svært aktiv, og han sliter veldig på dressene sine. Har brukt både Reima og PoP, og syns de kommer likt ut. Han har akkurat fått ny dress fra Reima. Innstramming i livet, og sitter veldig fint på smale barn. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?Samme strørrelse på Minsten her som din. Vi bruker ReimaTec, både dress og todelt. Når han blir større så blir det ReimaTec+. De er ekstra forsterket i stoffet, slik at de tåler å bli brukt skikkelig godt. Veldig god erfaring med det til de to eldste. Men enn så lenge så har jeg ikke følt det store behovet til Minsten. Det har holdt med vanlig ReimaTec. Veldig god passform. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?Jeg har aldri sett vårdress i Reimatec+, hvor finner man det? Minsten min hadde Reimatec+ vinterdress nå i vinter, og den holdt kjempegodt. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?
Tror reima tec + kun finnes som vinterdress samt bukse, men sistnevnte er ikke lett å få tak i.
|
|
|
#25 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?Jeg var innom Jobb og Fritid i går, og de sa at ReimaTec+ har gått ut til fordel for vanlig ReimaTec, men det kan tenkes at hun mente at det kun finnes i vinterdresser.
|
|
|
#26 |
|
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?Jeg har aldri sett Reimatec+ som noe annet enn vinterdresser og syns ikke de virker helt oppdatert på Jobb&Fritid. De selger enda vinterdresser der fra 2006-kolleksjonen til fullpris. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Drømmer
|
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?
Vi hadde molo for ett par år side, den var liten i størrelsen. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Vårdress med høy slitestyrke?Ja, jeg mener vel også at ReimaTec+ kun kommer i bukse på vår-/høstsortimentet. |
|
|
|
![]() |
|
|