Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bh-merker som er gode på små flate pupper da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-15, 23:00   #61
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bh-merker som er gode på små flate pupper da?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Takk for tips! Jeg har heller ikke behov for å fake større pupper altså, men noe vil jeg gjerne ha som dekker til. Og jeg har tendens til litt utstående brystvorter, så syne det er greit med noe som flater de ned.

Jepp, det er min hovedgrunn til å gå med bh.

Gammel 20-03-15, 23:21   #62
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ikke for å være frekk, men er du helt sikker på at du bruker rett størrelse? 85B er en sånn størrelse som folk vanligvis ikke egentlig har; hvis man er så stor at du skal bruke 85 rundt, så har man normalt ikke B-cup. Til sammenligning bruker jeg 46 i overdeler og bruker BH i størrelse 80FF.

Ja, med forbehold om at jeg aldri har sett deg, og håper du ikke tar det ille opp og alt slikt.

Skjønner hva du mener, men jeg har også 85B. Du hadde forstått det dersom du så meg. Men jeg skal være enig i at det er noe som folk vanligvis ikke har. Jeg har ikke vanlige pupper heller.

Jeg får ikke noe mindre enn 85 rundt meg overhodet. Er veldig bred rundt brystet. Og puppene mine er omtrent helt flate, men brede. Du hadde skjønt hva jeg mente hvis du hadde sett det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-15, 23:27   #63
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Skulle vel egentlig til å si det samme, fyller man en B er man vel ikke liten? Da er man vel helt gjennomsnittlig, sammen med C-ene?

Jeg er paddeflat. Helt sant. Men de er så brede at det ikke nytter med A. A dekker bare litt foran. B har mer å gå på i bredden.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-15, 23:39   #64
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse likte jeg litt. Synes det er greit med et litt feminint og lekkert utseende selv om det er flatt.

https://cubus.com/no/7161127_F319

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-15, 23:40   #65
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Disse likte jeg litt. Synes det er greit med et litt feminint og lekkert utseende selv om det er flatt.

Tror jeg må ta meg en tur på Cubus i Påsken.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-15, 23:46   #66
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er veldig fornøyd med Calvin klein sin modell seductive comfort. De har den i mange farger. Ser at de har den på zalando feks.

Gammel 20-03-15, 23:58   #67
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en venninne som er ganske så petit og som elsker de samme BH-ene som meg. Det er Marie Jo Bh-en. Jeg tror hun har 65 i omkrets egentlig, men har ikke fått tak i mindre enn 70. A cup med litt padding. Søk på vestkant bh-en her inne eller Marie Jo.

Jeg bruker samme bare at i min størrelse mangler paddingen. Jeg har virkelig ikke store pupper i forhold til resten av kroppen min, men størrelsen høres liksom stor ut likevel. jeg trenger egentlig mye pushup og stuffing for at det skal se riktig ut i forhold til resten av meg. Jeg har 80DD.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-03-15, 03:23   #68
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Tror jeg må ta meg en tur på Cubus i Påsken.

Cubus er ikke dumt for beskjedne pupper, altså. Flere modeller går ned til 65 i omkrets også.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-15, 08:41   #69
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det er de altså ikke - i alle fall ikke om man har en liten omkrets i tillegg. Da jeg var der, hadde de én BH i hele butikken som passet til meg. (Og så foreslo de i stedet at jeg kunne kjøpe noen digre ileggsputer, så ble utvalget større. )

For min del (70b, sånn ca) er det Lindex og HM som er klart best av alt jeg har testet ut. Prøv særlig merket Ella M fra Lindex. Change har også mange BH-er i små størrelser.

Ja,jeg skulle også foreslå Lindex. Jeg har en favoritt derfra nå som er veldig elastisk rundt, og har god fasong for puppene. Det er en t-shirt-bh som er lett paddet. Jeg bruker 70c, noen ganger b. Før hadde jeg større, da brukte jeg 65E. Det med veldig smal omkrets funker når bh-cupen er så stor at den på en måte stjeler fra omkretsen, men gjelder ikke for meg lengre nå som jeg har fått mindre pupper. Jeg har altså blitt slankere men må gå opp i omkrets, paradoksalt nok.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-15, 08:43   #70
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for tipset! De så fine ut!

Gammel 21-03-15, 10:47   #71
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Cubus er ikke dumt for beskjedne pupper, altså. Flere modeller går ned til 65 i omkrets også.

65D her, og det er ikke lett å finne! Også liker jeg best sånne uten spiler, og det har de en del av ser jeg.
Har litt lyst på den bikinien med paljetter, men tør jeg vise meg offentlig i noe sånt?!

Gammel 21-03-15, 16:59   #72
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har slitt lenge med å finne noe som passer, og har hatt samme problemer som kokosbolle. Enten blir cupen for romslig, det blir ubehagelig trangt rundt eller cupen blir smal og klemmer under armen. Har kompromisset lenge med bher som sistnevnte. Noe som har resultert i at jeg faktisk har blåmerker under armene. Men nå har jeg funnet mine perfekte bher. De er uten spiler og utrolig behagelige. De kommer fra Lindex sitt eget sortiment og heter Flirt og Charm. Jeg kjøpte 6 stk og kasta alle de gamle.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-15, 17:09   #73
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vært innom både Cubus, HM og Lindex. Fant utrolig nok noen rimelige på Lindex (So.U) som passa perfekt i 70c! Jippi! Kjøpte 2 stk, hadde kjøpt flere farger om de hadde hatt.

minibolle mai 2012
Gammel 21-03-15, 18:34   #74
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er bilde av de jeg kjøpte.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (28,5 KB, 44 visninger)
Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-15, 18:39   #75
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Her er bilde av de jeg kjøpte.

De var fine. Jeg må visst ta en tur på Lindex også.

Gammel 21-03-15, 18:57   #76
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper bh'er på New Yorker. Masse fine og også nøytrale bh'er for små fjortispupper. Passer meg perfekt siden det er mye push-up og litt padding på en del av de typene de har der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-15, 00:34   #77
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kom over denne idag og tenkte selvsagt på denne tråden.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-15, 10:30   #78
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Søte flyndra!

Morsomt at denne tråden er så gammel at jeg har svart i den mens jeg hadde panser-BH-pupper, og nå har jeg nesten ikke behov for BH lenger! Det er spesielt deilig når jeg trener, å bare bruke Pierre Robert-treningstopp, og ikke sånn Madonna-kjegle-BH (dvs Freya sports-BH) når jeg løper.

Gammel 22-03-15, 10:39   #79
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Kanina!

Jeg hadde små fra før og nå er de bare enda mindre.

Men denne fra Lindex passa altså supert i 70C. 99,-

minibolle mai 2012
Gammel 22-03-15, 11:26   #80
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan går det egentlig an å ha små pupper med en C-cup? Har det da bare med bredde å gjøre eller? : oppriktig nysgjerrig :

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.