|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?
Måtte google "Tid for hjem" ...
![]() |
#42 |
Rastløs dagdrømmer
|
Ah, takk! Jeg trodde man måtte ha fliser for å kunne ha varmekabler. Vi har varmekabler og fliser nå, men må bytte ut kablene for å utjevne høydeforskjeller mellom tilbygg og resten av huset. Må man ikke ha fliser på kabler, er belegg i aller høyeste grad aktuelt også! Takk for tips!
![]() |
#44 |
Erfaren nok
|
Her er det eneste jeg fant i farta fra badet vårt vi pussa opp.
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 22-03-15 kl 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?Dette er vel litt sånn «typisk» gangutseendet kanskje? Men det finnes iallefall mange gode belegg. Anbefaler ikke å ta det billigste da. Men det er enkelt å kjapt å legge, og vi har varme under ja
![]() |
#48 |
Erfaren nok
|
Det er et hav av muligheter nå, bare på de siste årene har dette endret seg mye, og utvalget er stort.
![]() |
#49 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har varmekabler under parkett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Rastløs dagdrømmer
|
Er det like holdbart som fliser også?
![]() |
#52 |
Pauset
|
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?Jeg har trådd igjennom beleggjungelen ganske nylig, og det er mange fine belegg. MEN. Alle gulvleggere anbefaler deg å velge noe som kalles homogen vinyl om det skal være på bad. Denne er ofte ikke såååå fancy i designet, men det har kommet en ok serie fra Tarkett ganske nylig, som ikke har så institusjonspreg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?Må trekke opp denne igjen.
![]() |
#56 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?Varmekabler! Det varmer så mye bedre når varmen kommer opp fra gulvet. Jeg er veldig frossen av meg så jeg elsker varmekabler.
![]() |
#57 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?Varmekabler, definitivt. Og på toalettrommet er det som du sier liten forskjell på hva du velger, så der ville jeg ha gått for nøytralt rom og viltert tapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen oppdatere oss på interiørfronten?Varmekabler, ja! Beste vi har gjort av "oppussingsgreier" er å legge det i yttergangen. Har tapet på en vegg på toalettet som ligger i gangen.
![]() |
|
|