Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Å være vegetarianer er vanskelig …

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-15, 11:53   #10
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å være vegetarianer er vanskelig …

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg tilbereder mat til vegetarianere som spiser med god appetitt, og jeg er bevisst på å ikke blande redskaper og skjærefjøler uten å være fullstendig paranoid. Det er ikke så veldig langt unna sånn jeg vanligvis lager mat. Men jeg setter jo pris på at respekten går begge veier, at de stoler på at de kan spise maten her, og ikke insisterer verken på å måtte lage den selv eller gi uttrykk for at kjøtt er like ekkelt som menneskelik.

Men har Trulte sagt noe sted at hun har gitt dette inntrykket til sine venner? Ja, hun ønsker å tilberede maten selv, for tydligvis kan hun ikke stole på dem. Veldig synd, for venner bør man kunne stole på.

Det at Trulte ser på kjøtt som lik, har hun måtte si her inne, fordi så mange, meg selv inkludert, spurte og grov.

Jeg tror dere misforstår med vilje, jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.