Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Å være vegetarianer er vanskelig …

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-15, 15:30   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å være vegetarianer er vanskelig …

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Herreli. De VET ikke dette.
Jeg blir litt matt.
For nte gang: Det de vet er at jeg er vegeterianer og derfor vil holde kjøtt helt seperat fra min mat. Fordi jeg er vegeterianer. Punktum.
Jeg er ikke et psykiatrisk tilfelle.

Ja. Men. Ikke alle vegetarianere er der at de ikke kan ha mat som har vært i nærheten av kjøtt. Det har vi jo sett i diskusjonen her også, at vegetarianere er forskjellige sånn. Jeg hadde stusset på en vegetarianer som var veldig rigid på dette, i den grad at vedkommende måtte ordne all mat selv og ta med medbrakt. Og hadde det vært en venninne jeg ellers kjente godt, så hadde jeg nok blitt en tanke bekymret og lurt på om det lå mer bak. Jeg sier bare at det kan tenkes at det er derfor vennene dine ikke helt slår seg til ro med situasjonen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14.