Sv: NRK og trygdekontoret
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Jeg ser at vi oppfatter det ganske likt.
Nei. Men det har vært ganske mange (utenfor dette forumet) som har ment seg krenket av dette, eller at dette krenker alle kvinner. Samtidig så syns jeg ikke det er et argument for stuntet altså, det blir litt sånn "har du ikke humor, åh, du har misforstått". Og det syns jeg er ganske usmakelig.
Argument for eller mot hva da? Verken Røverdatter eller jeg har ment at dette gjør Trygdekontorets sketsj og tilsvar akseptabelt. Men det utgjør ganske sikkert en av grunnene til at de har valgt å svare henne på en måte som de mente ganske sikkert kom til å krenke henne.
Jeger helt enig i det første du sier, og synes det er hersketeknikk på høyt plan å hevde at de som ikke synes dette er gøy, ikke har forstått eller for pripne.
Og så synes jeg ikke at det at Kari J har vært dust før skal gjøre argumentet hennes i en ny debatt mindre gyldig.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|