|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Epikur
|
![]() Sv: Du som lager mye mat og har mange gjester: tips meg om kjøkken og spisestueJeg vil ha vinduer ut mot hagen sånn.
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Du som lager mye mat og har mange gjester: tips meg om kjøkken og spisestue
De har en herregårdsfront også, se på den?
![]() |
#63 |
Epikur
|
![]() Sv: Du som lager mye mat og har mange gjester: tips meg om kjøkken og spisestueJeg så noen gulvfliser av linoleum fra Gulvdeal. Kunne det vært noe, Esme?
![]() |
#65 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Du som lager mye mat og har mange gjester: tips meg om kjøkken og spisestueLinoleum er jo linoleum, men det er en ærlig sak og det kan godt være fint for det! Og ikke stein, du som har med deg ivrige småtasser hele tiden, som skal kunne miste og kløne uten at det blir trist!
![]() |
#66 |
Epikur
|
![]() Sv: Du som lager mye mat og har mange gjester: tips meg om kjøkken og spisestue
Jeg trodde det øverste var på rull og det nederste var fliser?
![]() |
#68 |
Mother of Dragons
|
Så du og kjente på dem? Linoleum er jo litt plæstic det når man kjenner på prøver. Jeg må kjenne selv, men det kan godt være vi går for det. Det var parkett på kjøkkenet da vi flyttet inn, sånn billig klikkeparkett og den er slitt etter bare noen år og jeg har sverget for meg selv at gulvet, der kjører jeg 80% funksjon og 20% stil. Jeg springer ut og inn hele tiden med møkkete støvler, ungene mister ting og ja, det er glidende overgang mellom kjøkken og hage så jeg vil ha noe som er lettvasket og hvor ting ikke vises så godt.
![]() |
#69 |
Epikur
|
![]() Sv: Du som lager mye mat og har mange gjester: tips meg om kjøkken og spisestueJeg går for å forvirre alle med et romskip av en komfyr, ekstremt deilig matlukt og lett promille, det går sikkert fint.
![]() |
#70 |
fri
|
![]() Sv: Du som lager mye mat og har mange gjester: tips meg om kjøkken og spisestueHøres ut som en lur plan å bytte ut til fliser senere. Sist redigert av LaBanga : 04-05-15 kl 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Epikur
|
![]() Sv: Du som lager mye mat og har mange gjester: tips meg om kjøkken og spisestueNei, ingen kupper! Jeg vil ha diskusjon og erfaringsutveksling for alle pengene!
![]() |
#72 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som lager mye mat og har mange gjester: tips meg om kjøkken og spisestueVil berre spytte inn at to ovnar er veldig kjekt å ha - men det har du jo huka av for allereie. Me har ein oppvaskmaskin, og syns det er heilt ok. To vaskar, der ein er på benk mot vegg, og den andre er i kjøkkenøya. Den ved veggen er stor og tar steikebrett. Den i øya er litt mindre, og blir brukt til grønsaker og matlaging - på øya har vi også platetoppen. Ofte brukar eg denne når eg lagar mat, og makker vaskar opp samtidig borte ved veggen..
![]() |
#73 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Du som lager mye mat og har mange gjester: tips meg om kjøkken og spisestueJeg har nettopp bygd kjøkken, la penger i stekeovn, induksjonstopp og metervis med benkeplater. Og elektrisk skuffeåpner til søppelskuffa. Det er intet mindre enn genialt, tar meg i å sparke i de andre skuffene mens jeg banner over at de ikke går opp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som lager mye mat og har mange gjester: tips meg om kjøkken og spisestueFølger med her.
![]() |
|
|