Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

T-skjorten til Per Sandberg :(

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-15, 12:08   #61
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Sandberg er, som tidligere nevnt, så mangt, men dum er han ikke. Dette er typisk for samspillet i FrP, noen må ta møkkajobben med å være åpent brun men allikevel ikke, og Sandberg er virkelig god til det. De treffer den delen av velgerne sine midt i lommeboka og deres kalde, kyniske hjerter med dette budskapet.

Det overrasker meg ikke i det hele tatt.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 12:09   #62
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror mange undervurderer FrP. Det går faktisk an å være oppegående og smart og fortsatt har grumsete holdninger.

Gammel 05-05-15, 12:59   #63
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, han er en politiker med lang, lang erfaring. Landsmøtene kan i stor grad sees på som en pressekonferanse. De blir alltid dekket av presse, ofte de tyngste politiske kommentatorene og noen aviser tror jeg også har live videodekning. Dette er ikke en glipp altså. Per Sandberg er smålig og kjip, men han er ikke dum.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 13:05   #64
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg tror ikke de bruker kommunikasjonsrådgivere i forbindelse med landsmøter, men jeg synes det er utrolig at ingen går ut og legger seg langflate.

Klart de gjør. Det er knapt noen gang kommunikasjonsrådgiverne har så mye å gjøre som under et landsmøte.

Gammel 05-05-15, 13:35   #65
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Sandberg er, som tidligere nevnt, så mangt, men dum er han ikke. Dette er typisk for samspillet i FrP, noen må ta møkkajobben med å være åpent brun men allikevel ikke, og Sandberg er virkelig god til det. De treffer den delen av velgerne sine midt i lommeboka og deres kalde, kyniske hjerter med dette budskapet.

Det overrasker meg ikke i det hele tatt.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 13:45   #66
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat Per Sandberg (VG): "– Ikke før en eller annen venstrevridde forlagsdirektør og en og annen SVer hadde brukt søkemotor og forstørrelsesglass for kunne lage en ufyselig, smålig kobling til tragedien i Middelhavet. En tanke som aldri var i mine tanker..."

Jeg tror denne t-skjorta var et veldig så bevisst valg. Jeg tror PS visst hvilke reaksjoner som ville komme. Jeg tror denne kommentaren i VG faller i svært god jord blant, blant andre mine bekjente, folk som stemmer FRP, som nok en gang har de nemlig fått bekrefta hvor paranoide sosialister er, nemlig, og at vi bare er ute etter å sverte folk som våger si ting som de er.

(Jeg leser stort sett ikke kommentarfelt lenger, min masochisme strekker seg til å ikke klare kvitte meg med Frp-stemmende bekjente på Facebook, i rein fascinasjon over at de a) oppfyller absolutt alle mine fordommer mot folk som stemmer Frp, og b) i skrekkblandet fascinasjon over oppgulpet de klarer komme med i ny og ne. Det småbrune grumset i folkedypet er skumle greier, for 99 % av dem er Folk Flest med jobb, unger og hus og bikkje. Og det skremmer meg faktisk. )

Gammel 05-05-15, 13:45   #67
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Tilfeldig? Overhodet ikke. Med tanke på alle de tusener som har mistet livet. De fikk ingen "good yourney" Jeg skjemmes at dette partiet med Sandberg som nestleder er med på å styre vårt land.
Og den knuseklemmen Siv Jensen ga han Hun er så avhengig av å smiske med han for ikke å miste trofaste velgere.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 13:58   #68
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror heller ikke fyren er dum, dessverre, men prøver å finne en forklaring på hvorfor han drar det så langt hver gang. Det er trist, skummelt og hårreisende at slike mennesker sitter i en slik posisjon som han gjør.

Gammel 05-05-15, 14:06   #69
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg tror heller ikke fyren er dum, dessverre, men prøver å finne en forklaring på hvorfor han drar det så langt hver gang. Det er trist, skummelt og hårreisende at slike mennesker sitter i en slik posisjon som han gjør.

Han vet at måten han er på er nettopp grunnen til at mange stemmer på han. Jeg tror talen hans på landsmøtet var svært så planlagt og ellers måten han er på. Han snakker rett fra levra og kaller en spade for en spade som flere sier.

Gammel 05-05-15, 14:27   #70
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg tror mange undervurderer FrP. Det går faktisk an å være oppegående og smart og fortsatt har grumsete holdninger.

Og det er dette som er så skummelt. Man avfeier de lusne holdningene med at de bare er dumme bavianer, men det er langt fra sannheten. De er både kalkulerende og har grumsete holdninger, og kombinert med at de vet å spille kortene sine for å dra både stemmer og sympati er dette faktisk ganske urovekkende.

Per Sandberg er en bavian, men han er ikke dum. Og han er ikke tilfeldig. Da hadde han ikke vært der han er i dag.

Gammel 05-05-15, 14:34   #71
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Uavhengig av om valget av t-skjorte var bevisst eller ei; når man skal drøfte en såpass alvorlig situasjon burde dette ha gitt et hvert menneske med normal empati visse assosiasjoner. Og selvsagt var det et bevisst valg.

For et kvalmt parti med kvalme holdninger. Helt utrolig at de har fått scenetid i det hele tatt.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 15:05   #72
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det verste er at de klarer å komme unna med disse utbruddene sine av de som ikke akkurat sitter i regjering. Det at de har brutt de aller største løftene sine for lengst, er liksom greit. Andre partier klarer gjerne ikke å oppfylle alle sine planer og løfter, men her gikk jo Siv Jensen m.fl. ut og sa at det første de skulle gjøre om de kom i posisjon var å fjerne alle bompenger og å hive ut Krekar. Og hva skjer? Ingenting. De skylder på at de ikke har flertall, men hadde de virkelig trodd at de skulle få rent flertall? Ingen parti har hatt det på godt over 50 år.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 17:49   #73
Goldfish
Nybegynner

Goldfish sin avatar

Medlem siden: Feb 2015
Goldfish har et hav av muligheter foran seg
Standard

Helt bak mål.
Minner meg veldig om en kollega som kom på jobb i sort hettegenser, med ett stort rødt kors (Riddermerket ABB brukte flittig), bare dager etter ABB hadde gjort angrepet. Forkastelig.

Gammel 06-05-15, 00:57   #74
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er klart han gjorde det med overlegg. Det meste som kommer derfra er nok nøye planlagt. Og når det kommer reaksjoner smetter de inn i offerrollen. Så utrolig gjennomskuelig! FRP fikk virkelig vann på mølla med disse båtflyktningene. Når de roper null flykntninger til Norge elsker grumset der ute Frp, og hopper og klapper av fryd. Og på meningsmålingene stiger de igjen. Jippi! Reine julaften der for tiden.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 01:30   #75
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg skjønner ikke at det går an å ha et bittelite snev av sympati for en dame som sto på talestolen og brølte "Morna, Jens!". Det var ikke mye spøk og humor i blikket hennes, gitt. Det er så beyond harry, at jeg har ikke ord. Til og med amerikanske presidenter behandler den avtroppende med respekt og sympati.

Det er noe med det.

Gammel 06-05-15, 14:34   #76
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

http://m.heltnormalt.no/nasjonensoye/2015/05/04/212000

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 14:37   #77
Michelle
X First Lady

Standard

Jan Thomas fikk sagt det

Gammel 06-05-15, 14:41   #78
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke Jan Thomas som har sagt dette, er det? For da får jeg ny respekt for mannen, altså!

Gammel 06-05-15, 14:52   #79
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er ikke Jan Thomas som har sagt dette, er det? For da får jeg ny respekt for mannen, altså!

Nei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 14:52   #80
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Okei, jeg må begynne lese hva som står på tskjortene til meg og poden kjenner jeg....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.