|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Er seks kokosboller nok til å fø en hel familie? | |||
| Ja, er du gal, det er ikke meningen å spise mer enn én! |
|
28 | 17,61% |
| Nei, sekspakning er en porsjonsstørrelse. Og det er uhygienisk med flere fingre i pakken. |
|
107 | 67,30% |
| Du kommer til å få diabetes. Skjerp deg. |
|
12 | 7,55% |
| Skjønner ikke spørsmålet, kokosboller er ekkelt. |
|
12 | 7,55% |
| Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Textrovert
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg er vektoperert, men kan likevel klare seks kokosboller i løpet av en kveld. Før kunne jeg spise hele pakken på en gang, men DET går ikke lenger.
|
|
|
#102 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg er ikke så fryktelig glad i kokosboller, og hadde nok ikke spist mer enn max 3-4 i slengen (om jeg var godtesyk og det ikke fantes sjokolade i nærheten) tror jeg. Synes egentlig de er ganske kvalmende. Med andre ord: Jeg og mannen kunne nok fint delt en pakke, uten at jeg hadde hoppet i stolen om noen hadde funnet på å spise seks på en gang. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Det fins jo veldig små og veldig store kokosboller. De som er sånn middels kan jeg spise to av, men da angrer jeg og blir litt kvalm sånn omtrent halvveis i den andre. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Kokosboller er jo nesten bare luft. En hel pakke, takk, gjerne på en gang. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg kunne ikke spist 6 på en kveld. Men jeg kunne spist 6 fordelt på 2 dager. Glatt! |
|
|
|
|
|
#106 |
|
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg har spist 4 i dag. :kvalm:
|
|
|
#108 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?
Aner ikke hva du mener med de grønnsaksposene, og google ga meg veldgi mye bilder av... stein. Ikke grønnsaker.
|
|
|
#109 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Rockwok er kjempegodt. Ligger i frysedisken der med grønnsaksblandingene/wokgrønnsaker. Inneholder broccoli, rødløk, purre, gulrot, sukkererter og chili. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Det er heldigvis ikke størrelsen på tallerkenen som bestemmer hvor mye jeg spiser, jeg liker å ha litt plass der og spiser ikke mer om tallerkenen er større. Aldri skjønt det "trikset" der. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Mother of Dragons
|
Du er sikkert litt asketisk av deg, sånn er søsknene mine også og de er tynne som streker. De har aldri lyst på mer enn et kakestykke og liker også plass på tallerkenen.
|
|
|
#112 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg er ikke alltid så veldig asketisk og kan gjerne ha lyst på mer enn ett kakestykke. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Universell eller ikke, det er i hvert fall velkjent at det visuelle spiller en stor rolle for hvor mye og hvor fort vi spiser, og visstnok smaker maten også forskjellig om man spiser av papp eller porselen.
|
|
|
#114 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Men altså, mer enn to kokosboller?
|
|
|
#115 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg lurer mest på om mannen til Pepper har skjønt at han tar feil? |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Peppy!
|
Han lister seg rundt på tå og sier ingenting. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Mother of Dragons
|
Ha! Han hadde lyst å si "Det går ikke an! Du eter oss ut av huset!" men turte ikke?
|
|
|
#118 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Imponert over mangelen på kontrollbehov. Jeg hadde sikkert sørget for å presisere mine klare forventninger til den saken.
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Peppy!
|
Jepp! Det forklares jo enkelt ut fra min brainpower, at jeg ligger stille hele dagen og allikevel forbrenner mer enn 5000 kcal om dagen, bare ved å ligge her og bruke mye hjernekraft. Det må jo være skremmende for ham, å ha en slik kone. |
|
|
|
![]() |
|
|