|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Ok, jeg fant leiligheten vi skal flytte til når ungene flytter hjemmefra!
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?
Noe slikt kunne jeg fint bodd i, ja.
![]() |
#3 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?Jeg tenker at vi ihvertfall ikke skal ende opp som svigers. I et stort hus, med stor hage som de aldeles ikke klarer å vedlikeholde. Det er et stressmoment, men de gidder ikke/orker ikke ta tak. Det ender nok opp med at de må bæres ut og så overlates alt av salg og opprydding til barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er problemet med "bære ut"-folkene. :ser en framtidig kjemperyddejobb i krystallkula: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
Det er jo noe annet å bytte bolig når man begynner å ikke greie å vedlikeholde da, noe annet enn å skifte profylaktisk lenge før man har lyst og mangel på evne har tiltrådd.
![]() |
#6 |
etterpåklokest
|
Faren min må sannsynligvis bæres ut, og det er ikke det at jeg blir sittende igjen med arbeidet med salg og opprydding som er hovedbekymringen, akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|