|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Liker du å shoppe sammen med andre | |||
| Ja, det synes jeg er artig! |
|
6 | 3,19% |
| Noen ganger, og med noen mennesker |
|
83 | 44,15% |
| Nei, jeg liker best å shoppe alene |
|
74 | 39,36% |
| Jeg liker ikke å shoppe, verken alene eller sammen med andre |
|
37 | 19,68% |
| Annet- forklar i tråden |
|
1 | 0,53% |
| Agurksalat |
|
1 | 0,53% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 188. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Nei. Jeg er en sånn som får helt neller av å "vandre rundt og mene" så mye om hvem som kler hva og hvordan, det er bare i ytterst spesielle tilfeler at det kan være litt hyggelig.
|
|
|
#62 |
|
Textrovert
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Jeg liker ikke å shoppe, verken alene eller sammen med andre. Ser jeg en bokhandel, tar jeg gjerne en tur innom, men det er det eneste.
|
|
|
#64 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Jeg er litt både og. Noen ganger synes jeg det er kos å shoppe med andre, men dersom det er noe jeg skal ha/trenger til meg eller unga så gjør jeg det gjerne aleine, fort inn i butikken og fort ut
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Jeg kan dra på senter eller handlegater sammen med andre, men butikkene vil jeg velge og bruke tiden min selv, ikke ha noen som venter eller vil gå videre. Var på Primark i helgen, og der måtte mannen bare flytte seg etter meg. Han var tålmodig og flink. Heldigvis.
|
|
|
|
#66 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Jeg er ikke så veldig glad i å handle. Jeg drar ikke i butikker uten at jeg enten vet akkurat hva jeg skal ha eller må fysisk se på noe for å finne ut hva jeg skal ha. Og da ser jeg ikke noen grunn til å ha med meg noen. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?
Samme her. Med mindre jeg skal ha noe veldig tungt.
|
|
|
|
#68 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Liker best å shoppe alene. Kanksje det hadde vært fint å hatt med en venninne om jeg skulle kjøpt noe veldig spesielt, ala brudekjole. Men det har ikke skjedd og skjer nok ikke heller. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Jeg liker ikke å shoppe, og gjør det helst på nettet, så nei jeg liker ikke å shoppe med andre. Men jeg gjør det jo for å være høflig. Svigers er shoppegalne.
|
|
|
#70 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Nei. Jeg har som regel klare mål når jeg shopper (og kaller det helst for å handle), og det gjør jeg best på egen hånd. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Som min mann. Men så må han jo ha seg klær, og da vil han helst ha med meg. Vi stålsetter oss i dager før det skjer, men handleturen endre likevel opp i surmuling og beklagelser hver eneste gang. Jeg tror han er allergisk mot butikker, med unntak av Biltema og Clas Ohlson. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
intro
|
He-he, da kommer jeg trekkende med sykkelvogn.
|
|
![]() |
|
|