Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Må beroliges

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-07, 11:04   #27
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Må beroliges

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Vi har også opplevd dette både i barnehagen til storesøster og på skolen og nå i barnehagen til minstejenta for andre gang og ikke opplevd det på oss selv eller venners barn.
Men nå har et par av minstejentas beste lekekamerater i bh fått besøk av dette dyret og derfor har det brutt ut en smule hysteri hos meg

Jeg trodde ikke at min datters venner hadde hatt lus da hun fikk det. Jeg ringte til og med til et par mødre for å si fra at datteren min hadde fått det. Begge takket for at jeg ringte, men sa ingenting om at deres jenter hadde hatt lus. Etterhvert kom det fram, via datteren min og venninnene, at de hadde hatt lus. Datteren min hadde vært på overnatting hos begge to på den tiden de hadde hatt lus.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.