Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Charterferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-15, 10:04   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charterferie

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Det skal sies at i Toscana møtte vi tilfeldig tre familier hjemmefra som jeg kjente igjen fra banen, bor riktignok i annen skolekrets og over en hovedvei.

Vi har også hatt en del slike opplevelser. Nordmenn og andre skandinaver er det over alt. Akkurat det gjør meg lite. Jeg trenger ikke være alene som turist på et sted. Det jeg derimot liker er at andre turister oppfører seg bra. Nordmenn har et dårlig rykte, men jeg vet ikke om jeg synes andre oppfører seg så mye bedre på ferie.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 10:21   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Kunne gjerne dratt på Charterreise jeg, men det har vært rimeligere å bestille fly og hotell, evt rekkehusleilighet hver for seg for oss så derfor har vi gjort det sånn.

Gammel 03-06-15, 10:35   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Vi har også hatt en del slike opplevelser. Nordmenn og andre skandinaver er det over alt. Akkurat det gjør meg lite. Jeg trenger ikke være alene som turist på et sted. Det jeg derimot liker er at andre turister oppfører seg bra. Nordmenn har et dårlig rykte, men jeg vet ikke om jeg synes andre oppfører seg så mye bedre på ferie.

Jeg har ikke hatt noen dumme opplevelser med andre nordmenn når jeg har vært på farten. Men de to finnene som drakk seg drita og ramponerte hele den fine hagen til det nydelige bungalow-hotellet på stranden i Thailand, derimot. Og svensken som brølte til restaurantpersonalet på den lille fiskerestauranten i Ban Saladan på Koh Lanta, Thailand, fordi han vill ha rabatt på regningen på den gedigne sum av 180 NOK for mat og drikke til seg selv, tre barn og en kone fordi all maten hadde kommet på bordet samtidig - han gjorde meg sinnsykt trist og flau over å være turist og skandinav. Det må sies at alle vi gjestene som bevitnet det opptrinnet og så hvor satt ut restaurantpersonalet ble, ga masse mer tips enn vi ville ha gjort ellers, så det ble en innbringende kveld for familien som drev restauranten, om ikke annet.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.