|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Charterferie
Vi har også hatt en del slike opplevelser. Nordmenn og andre skandinaver er det over alt. Akkurat det gjør meg lite. Jeg trenger ikke være alene som turist på et sted. Det jeg derimot liker er at andre turister oppfører seg bra. Nordmenn har et dårlig rykte, men jeg vet ikke om jeg synes andre oppfører seg så mye bedre på ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: CharterferieKunne gjerne dratt på Charterreise jeg, men det har vært rimeligere å bestille fly og hotell, evt rekkehusleilighet hver for seg for oss så derfor har vi gjort det sånn.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Charterferie
Jeg har ikke hatt noen dumme opplevelser med andre nordmenn når jeg har vært på farten. Men de to finnene som drakk seg drita og ramponerte hele den fine hagen til det nydelige bungalow-hotellet på stranden i Thailand, derimot.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|