|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste kjøpeketchupen
Jeg ser det er flere tester, de tester nok hvert år, men den hvor Heinz kommer dårlig ut er denne (der testes kun innhold altså, ikke smak): |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Den beste kjøpeketchupenUh, vi bruker nesten ikke ketchup men har en Heintz stående for tenkte at den var sunnere... Neidaså. Får sjekke listen og finne en annen og ha stående til grillsesongen.
|
|
|
|
#45 |
|
Kontrollfrik
Jeg synes det er så rart at en ketchup som regnes som god/ bedre enn andre inneholder så lite tomater. Det er der det ikke rimer for meg. Forutsatt at det er ordentlig gode tomater som brukes, så burde man kunne kjenne det på smaken. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Den beste kjøpeketchupenHer i huset er det vanlig Idun som det går av. Det er ikke mange flaskene som går i løpet av et år, men dog.
|
|
|
#48 |
|
Rockesøster
|
Jeg har alltid lurt på hva den der greia er, det der med å teste matvarer og ekskludere smak som et parameter.
|
|
|
#49 |
|
Glamorøs
|
Ja, det er jo noe med det. Hiawata spiser ganske mye ketchup (syns jeg), men det er jo allikevel ikke hver dag, og maks en spiseskje i mengde per gang.
|
|
|
#55 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Den beste kjøpeketchupenVi bruker idun, Ingen av oss spiser mye ketchup, og jeg har vokst opp med idun ketchup, så da har jeg bare fortsatt med den.
|
|
|
|
#56 |
|
Kontrollfrik
Ja, enig, men jeg forventer iallfall at de som tester oppgir hva som testes. Hvis de kun tester innhold, så må de skrive det. I svært mange tester vurderes pris som en faktor, og det irriterer meg. Prisen kan jeg vurdere helt selv. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Den beste kjøpeketchupenVi bruker Heinz, både voksne og barn liker den best. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Den beste kjøpeketchupenJeg måtte |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Den beste kjøpeketchupenVi bruker Idun, men jeg liker egentlig Heinz best. |
|
|
|
![]() |
|
|