Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føttene

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-15, 12:20   #61
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føttene

gaah! jeg har litt fotangst - og har i skrivende stund på meg et par slike sokker (gleden ved hjemmekontor)

Jeg kan jo ikke DRA av skinnfiller som plutselig sitter fast. Jeg har en forventing om at de skal løsne skikkelig jeg...

Gammel 23-06-15, 12:51   #62
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

gaah! jeg har litt fotangst - og har i skrivende stund på meg et par slike sokker (gleden ved hjemmekontor)

Jeg kan jo ikke DRA av skinnfiller som plutselig sitter fast. Jeg har en forventing om at de skal løsne skikkelig jeg...

Der er jeg også, og dette er hele grunnen til at jeg aldri har prøvd Babyfoot. Dra av hudfiller, liksom? Store flak som løsner i senga?

Gammel 23-06-15, 20:38   #63
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Der er jeg også, og dette er hele grunnen til at jeg aldri har prøvd Babyfoot. Dra av hudfiller, liksom? Store flak som løsner i senga?

Aldri dra! Men gnikke lett i dusjen. Og bruke sokker i senga. Alltid
Og i grunnen resten av tida. Heldigvis perfekt sokkevær om dagen!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 20:44   #64
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå brakk jeg meg litt av tanken. Hva har jeg gjort?

Gammel 24-06-15, 00:58   #65
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva koster en pakke i Norge? Er i England nå, og kom over en pakke til 20 gbp. Skal heg kjøpe med eller spare koffertplass og kjøpe hjemme isteden?

Gammel 24-06-15, 01:03   #66
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Footner koster 146 kroner på Vitus kan internettet fortelle meg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 01:04   #67
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er visst nedsatt på nettet fra 200 kroner, så det er vel omtrent det samme da?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 01:11   #68
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Aldri dra! Men gnikke lett i dusjen. Og bruke sokker i senga. Alltid
Og i grunnen resten av tida. Heldigvis perfekt sokkevær om dagen!

Hm, da virker det litt mer overkommelig, ja. Men kanskje best å gjøre på forsommeren - jeg er hardcore og kjører sandaler ned til ti grader når jeg først har startet sandalsesongen.

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Nå brakk jeg meg litt av tanken. Hva har jeg gjort?

Hvordan går det med deg?

Gammel 24-06-15, 07:53   #69
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde fotsokker på meg for halvannen uke siden (husker ikke hvorfra, jeg fikk den i reklame/med på kjøpet på et parfymeri), og som jeg ser ut! Beina ser virkelig fule ut, med hudfiller og sprekker over det hele, og jeg som trodde jeg ikke hadde så mye tørr hud.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 09:31   #70
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Hm, da virker det litt mer overkommelig, ja. Men kanskje best å gjøre på forsommeren - jeg er hardcore og kjører sandaler ned til ti grader når jeg først har startet sandalsesongen.

Hvordan går det med deg?

Vel, det står at det er først etter en uke det virkelig skal skje. Jeg håper at lilletrille sine ord stemmer. At det meste går av når jeg tørker meg. (jeg googlet i tillegg verdens ekleste bilde)

Om carma ikke er på min side, blir det sikkert supert og naturlig sandalvær neste uke - så får jeg gå rundt der og late som jeg har skabb.....

og der så jeg hva madicken har skrevet Jeg kjenner at det ikke gjør så mye om jeg er en av de det ikke fungerer på.....*pyse*

Gammel 24-06-15, 10:27   #71
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sorry Che, det meste går ikke av når du gnikker i dusjen, men du får av litt av det som er løsest. Men flassingen varer vel opp mot en uke, ihvertfall på meg, så du må være forberedt på at det er litt nasty underveis. Jeg vrenger feks av meg sokkene med foten over en søppelbøtte, sånn for sikkerhets skyld :deler:

Men etterpå er alt bra

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 10:38   #72
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Skrubbevott til å gni på føttene etter dusjen er lurt også, jeg syns jo det klør litt i denne perioden også jeg og da er det deilig å få skrubba litt skikkelig.

Men jeg må virkelig huske at dette kan gjøres mellom jul og påske en gang, for i går måtte jeg sette på meg sokker før jeg gikk for å hente i bhg, på morgenen var det nemlig en av ungene som storøyd utbrøt "du, mammaen til x & x, faller føttene dine av eller noe?"

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 15:22   #73
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fytti.. jeg flasser helt sinnsykt!!! Blir sokker nå, må vise hensyn til omgivelsene.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 15:55   #74
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Fytti.. jeg flasser helt sinnsykt!!!

Vi er flere. Fin-fine motiver til bloggbilder om jeg hadde hatt blogg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 16:05   #75
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Man tar jo ikke på seg slike i slutten av juni??

Gammel 26-06-15, 17:43   #76
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Man tar jo ikke på seg slike i slutten av juni??

Joda, skal ikke ha ferie før om noen uker. Og det var nødvendig.

Gammel 26-06-15, 18:18   #77
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg tok sånn sokk i forrige uke, på torsdag eller var det fredag. Samme det. En uke siden. Jeg er ferdig med flassingen. Jeg har sånn pimpstein som jeg pleier å bruker på føttene for å fjerne hard/død hud. Det var veldig effektivt. Minimalt med flassing. Mesteparten ble borte i løpet av to dager. Det tok litt tid med dusjen da. Kan sikkert ta fotbas og skrape også. Helt snodig. Masse hud som blir borte.

Gammel 26-06-15, 20:26   #78
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Joda, skal ikke ha ferie før om noen uker. Og det var nødvendig.

Jaja, men jeg skal jo gå barbeint og i sandaler lenge før ferien da. Det er da ettermiddager, helger, og dager før ferien også.

Ja, også kan jeg ikke ta sånn i år da, kan jeg neste år kanskje? Gravid kan ikke, men ammende?

Gammel 26-06-15, 20:27   #79
Malama

Malama sin avatar

Standard

babyolje i plastpose og sokker burde jeg derimot kunne bruke da, sånnsett. Og fotfil.

Men jeg vil ha litt hard hud på sommeren jeg, jeg liker å gå barbeint, også på asfalt og grus.

JEg vil heller ta slikt etter sommeren, for DA trenger føttene mine omtanke og pleie etter en sommer med barfot-mishandling...

Gammel 26-06-15, 20:44   #80
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jaja, men jeg skal jo gå barbeint og i sandaler lenge før ferien da. Det er da ettermiddager, helger, og dager før ferien også.

Hadde jeg følt behovet før, så hadde jeg sikkert prøvd før og.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.