Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kan noen fortelle meg hvorfor FB-profilbilder er regnbuefarget?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-15, 14:45   #41
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor FB profilbilder er regnbuefarget?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Dette var et veldig interessant spørsmål! Hvilke rettigheter/plikter er knyttet til kjønn, og kan de evt. defineres som rettigheter/plikter uten å knyttes til kjønn?

Ok, ikke ett med tre interessante spørsmål var det visst. Rett skal være rett.

Gammel 29-06-15, 14:55   #42
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Dette var et veldig interessant spørsmål! Hvilke rettigheter/plikter er knyttet til kjønn, og kan de evt. defineres som rettigheter/plikter uten å knyttes til kjønn?

Det er jo statistikk, som Lykken sier, og kanskje kjønnskvoteringsformål.

Men om det nå er viktig å kategorisere folk i kjønn, hvorfor kan ikke folk få velge selv hva de vil være? Bare melde overflytting liksom? Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være mer vanskelig enn navnebytte.

Gammel 29-06-15, 15:17   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen fortelle meg hvorfor FB-profilbilder er regnbuefarget?

Jeg feiret for øvrig pride-helgen med å se filmen Pride (sent, men godt). For en deilig film.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-15, 15:25   #44
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Det er vel ingen åpenbare årsaker til at man skal ha spesifikke doer eller fengsle basert på kjønn heller.

(Eller sykehusavdelinger. En venn av meg korrigerte kjønn. Han hadde levd som mann i et par år, fremstod på alle visuelle vis som mann, måtte fjerne livmor og eggstokker for å få alt det juridiske på plass, fikk komplikasjoner, havnet akuttoperert på flermannsrom på Ullevål. Det er skikkelig kult å ligge på overfylt rom med en bråte halvnakne, nistirrende damer på kvinneklinikken i den settingen, har jeg hørt. Med skjeggstubb og stemmeskifte og slikt. Følte seg visst ordentlig vel, og ble skikkelig ikke underlig behandlet av de aldrende matronene i sykepleierstaben).

Gammel 29-06-15, 15:39   #45
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Statistikkmessig har det vel sin misjon.

Sport er en annen ting. Det handler jo om å beskytte et antatt svakere kjønn.
Det hadde ikke vært noen kvinnelige tennisspillere inne på topp 500 hvis de måtte konkurrere mot menn. Serena Williams har åpenbare maskuline trekk, dvs en kraftig kropp og store muskler og det ser ikke ut til å være noe hinder i hennes karriere for å si det slik. Ei heller i langrenn.

(Hvorfor vi trenger kvinnelige toppspillere i tennis er et annet spørsmål, all den stund de bare stønner og bærer seg ... : )

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-15, 18:39   #46
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er jo statistikk, som Lykken sier, og kanskje kjønnskvoteringsformål.

Men om det nå er viktig å kategorisere folk i kjønn, hvorfor kan ikke folk få velge selv hva de vil være? Bare melde overflytting liksom? Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være mer vanskelig enn navnebytte.

Skal de da også få velge hvilken garderobe de går inn i? (jfr 8-år-gamle-gutter-i-damegarderoben-diskusjonene).

Jeg er litt delt på det punktet der. Jeg synes det er veldig dumt at kjønn skal bety så mye at det er en stor sak å være plassert i feil kategori, men samtidig skal jeg innrømme det unektelig er praktisk at det midtre sifferet forteller meg noe om hva slags organer jeg kan finne på en person.

Gammel 29-06-15, 18:58   #47
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Skal de da også få velge hvilken garderobe de går inn i? (jfr 8-år-gamle-gutter-i-damegarderoben-diskusjonene).

Jeg er litt delt på det punktet der. Jeg synes det er veldig dumt at kjønn skal bety så mye at det er en stor sak å være plassert i feil kategori, men samtidig skal jeg innrømme det unektelig er praktisk at det midtre sifferet forteller meg noe om hva slags organer jeg kan finne på en person.

Angående garderober og slikt så blir det jo ingen forskjell fra nå, folk har jo en kjønnstilhørighet uansett.

Uansett så synes jeg at folk bør kunne skifte juridisk sett nokså enkelt.

Gammel 29-06-15, 23:33   #48
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 30-06-15, 00:20   #49
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke kirkegjenger, men jeg innrømmer at når denne damen står på prekestolen så er det ganske engasjerende og inspirerende. Hun gikk i tog lørdag og holdt nok en fargerik "torden"- tale fra prekestolen på søndag. Stuntet hun utførte for 2 år siden skapte overskrifter i riksdekkende media, så jeg er spent på når søndagens tale skal diskuteres. Her er stuntet for 2 år siden;http://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...en/a/10102820/

Jeg tror kirken trenger flere som henne om de ønsker å overleve i fremtiden og jeg ser at i denne menigheten er det mange ungdommer på hennes søndager. Preknen hum holdt søndag ligger på Facebook.

Første gang jeg hørte henne holdt jeg på å daue av latter, hun snakker så rett fra levra og veldig treffende tidsriktig - så langt fra formanende som bare en prest kan være.

Gammel 30-06-15, 00:29   #50
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg byttet til regnbue for å vise mine holdninger. Har jo mange facebookvenner jeg ikke ser i det daglige, eller som jeg ikke diskuterer alt jeg står for med (ikke fordi jeg ikke tør, men man diskuterer jo ikke alt man står for i alle fora).

Gammel 30-06-15, 00:40   #51
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ditto Pelle, jeg tror dette er første gang i min FB karriere at jeg endrer profilbilde for å vise at jeg støtter en sak. Nettopp for å vise mine US- og homofile venner mine holdninger. Jeg diskuterer heller aldri dette temaet med andre, for det er virkelig ikke noe å diskutere - det er en menneskerett å elske, få og motta kjærlighet.

Gammel 30-06-15, 03:06   #52
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg trodde at det nettopp var endret. Det er i hvert fall foreslått endret for det var en aldeles strålende diskusjon mellom Bent Høie og Espen Ottesen på Dagsnytt 18 på torsdag. Jeg tror aldri jeg har likt Bent Høie så godt som når han med en liten dirring i stemmen forsvarte alles rett til å være seg selv.

Ellers feiret vi dommen i USA med å se dramatiseringen av rettsaken om retten til homofilt ekteskap i California. Den heter 8 og ligger på youtube. Veldig mange kjente skuespillere som stilte opp for en "fundraiser", og selv om det er en ren opplesning av deler av rettsaken så er den veldig god og underholdende. Anbefales.

Ja, her har vel regjeringen nettopp gjort ganske betydelige fremskritt, nylig?

Gammel 30-06-15, 09:49   #53
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så lenge Norge ikke har et samfunnet hvor man mener kjønn er uvesentlig, feks at vi ikke har underrapportering for voldtekt av menn, for få kvinnelige ledere, skjevfordeling i saker om foreldrerett, diagnoseforskjeller ingen psykiatri etc bør kjønn være en faktor. Om den skal være en del av personnummeret er jo bare en (av flere) pragmstiske løsninger på hvordan man skal ha med kjønn som en atributt på personer.

Sist redigert av him : 30-06-15 kl 09:52. Årsak: Ett -> et
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-15, 09:57   #54
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Ditto Pelle, jeg tror dette er første gang i min FB karriere at jeg endrer profilbilde for å vise at jeg støtter en sak. Nettopp for å vise mine US- og homofile venner mine holdninger. Jeg diskuterer heller aldri dette temaet med andre, for det er virkelig ikke noe å diskutere - det er en menneskerett å elske, få og motta kjærlighet.

Dette var en viktig faktor for meg også. Jeg har flere FB-venner I USA etter et skoleår i bibelbeltet, og dette var en effektiv måte å formidle hva jeg står for - både til de mange dypt religiøse baptistene og pinsevennene og til han som er drag queen i LA.

Gammel 30-06-15, 10:50   #55
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Kjønn er vel ganske vesentlig for identifikasjon? Sånn på det helt basale nivået? Hvis man kan skifte kjønn frem og tilbake som det passer dagsformen, så blir det vel vanskelig å identifisere personer skikkelig? Eller tenker jeg feil nå?

Gammel 30-06-15, 15:26   #56
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Kjønn er vel ganske vesentlig for identifikasjon? Sånn på det helt basale nivået? Hvis man kan skifte kjønn frem og tilbake som det passer dagsformen, så blir det vel vanskelig å identifisere personer skikkelig? Eller tenker jeg feil nå?

Du tenker nok veldig vanlig, så jeg synes ikke "feil" blir riktig(!) ord her. Men jeg synes det er verdt å utfordre seg selv på hvorfor man synes det er viktig å vite hva slags kjønn andre mennesker har.

Vi har jo i stor grad gått bort fra kjønnsbestemte yrkestitler, og de fleste vil (forhåpentligvis) være enige i at det ikke er noe poeng å vite om f.eks. en fagperson er mann eller kvinne for å forholde oss til uttalelsene deres, det holder å vite at vedkommende er lege eller jurist eller sosiolog eller noe annet. Tidligere var det helt vanlig å si at en person var "lærer" eller "lærerinne", og man ville synes det var rimelig å bruke kjønn som en del av identifikatorordet, men nå synes antagelig de fleste det holder å si at det er en lærer.

Trenger du å vite hvilket kjønn bussjåføren din har? Naboen din? Kunden din? Læreren til barnet ditt? Er det viktig for deg hvilket kjønn kollegaen din identifiserer seg som? Og i så fall: Er det viktig hvilket kjønn vedkommende har i offentlige papirer, eller er det viktig hvordan kjønnsorganene til vedkommende ser ut? (Generelle spørsmål, altså, ikke spesielt rettet til deg. ) Og hvis svaret er "ja" på noen av spørsmålene: Hvorfor er det viktig for deg?

Gammel 30-06-15, 15:30   #57
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du tenker nok veldig vanlig, så jeg synes ikke "feil" blir riktig(!) ord her. Men jeg synes det er verdt å utfordre seg selv på hvorfor man synes det er viktig å vite hva slags kjønn andre mennesker har.

Vi har jo i stor grad gått bort fra kjønnsbestemte yrkestitler, og de fleste vil (forhåpentligvis) være enige i at det ikke er noe poeng å vite om f.eks. en fagperson er mann eller kvinne for å forholde oss til uttalelsene deres, det holder å vite at vedkommende er lege eller jurist eller sosiolog eller noe annet. Tidligere var det helt vanlig å si at en person var "lærer" eller "lærerinne", og man ville synes det var rimelig å bruke kjønn som en del av identifikatorordet, men nå synes antagelig de fleste det holder å si at det er en lærer.

Trenger du å vite hvilket kjønn bussjåføren din har? Naboen din? Kunden din? Læreren til barnet ditt? Er det viktig for deg hvilket kjønn kollegaen din identifiserer seg som? Og i så fall: Er det viktig hvilket kjønn vedkommende har i offentlige papirer, eller er det viktig hvordan kjønnsorganene til vedkommende ser ut? (Generelle spørsmål, altså, ikke spesielt rettet til deg. ) Og hvis svaret er "ja" på noen av spørsmålene: Hvorfor er det viktig for deg?

Det var ikke sånn type identifikasjon jeg mente. Jeg mente når det er et reelt behov for identifikasjon - og som faktisk er en av hovedgrunnene til mange av reglene vi alt har i samfunnet i dag. Når en person er drept - er den drepte man finner mann/kvinne? Når en person er blitt borte, er denne en mann/kvinne? Når en person krysser en grense og viser frem pass - er det en mann eller kvinne?

I slike tilfeller oppgir man tannstatus, tatoveringer osv. Selvsagt er da kjønn også av interesse, all den tid man skal ha flere tegn for å foreta en sikker identifikasjon.

Gammel 30-06-15, 15:50   #58
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Problemet er vel heller at man har et menneske som identifiserer seg som mann feks men som juridisk har kvinne som kjønn.
Vi vurderer jo mennesker til en eller annen kjønnskategori uansett, så hva som står i det offentlige registeret er jo helt uvesentlig sånn egentlig for vanlige interaksjoner.

Dersom man hadde kuttet offentlig kjønn så måtte for eksempel idretten måtte satt kriterier selv i hvilke kategorier man skal konkurrere i.

Jeg synes det er interessant å tenke etter i hvertfall, om kjønn må være offentlig, eller om det egentlig hadde vært bedre at det var en privatsak.

Gammel 30-06-15, 15:52   #59
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Det var ikke sånn type identifikasjon jeg mente. Jeg mente når det er et reelt behov for identifikasjon - og som faktisk er en av hovedgrunnene til mange av reglene vi alt har i samfunnet i dag. Når en person er drept - er den drepte man finner mann/kvinne? Når en person er blitt borte, er denne en mann/kvinne? Når en person krysser en grense og viser frem pass - er det en mann eller kvinne?

I slike tilfeller oppgir man tannstatus, tatoveringer osv. Selvsagt er da kjønn også av interesse, all den tid man skal ha flere tegn for å foreta en sikker identifikasjon.

Jo men man kan da godt si at mistenkte ser ut som en mann feks. Det har jo ikke noe med hva som er kromosomstatusen.

Gammel 30-06-15, 17:59   #60
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo de som lever med en fot i begge verdener (feks Esben Esther Pirelli Benestad), og jeg tenker at det må være lov, og at det neppe blir noe stor problemstilling i forhold til de scenarioene du skisserer her, ettersom det er svært få som lever på denne måten. Å påstå at det blir upraktisk for samfunnet mener jeg er å krisemaksimere. Man kan uansett skrive at vedkomne har feks brunt hår, og har en feminin eller maskulin skikkelse, fremfor å si kvinne eller mann. Feks.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.