|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om øyenbrynsminkeJeg ville ha farget dem, smør på sitt et par minutter og tørk av. Gjenta til ønsket farge. Jeg synes ikke du trenger å fylle inn hår. Det ser fyldigere ut når hårene blir litt mørkere. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Fortynnet
|
Sv: Fortell meg om øyenbrynsminke
Men ETT hår i bredden? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
fri
|
Sv: Fortell meg om øyenbrynsminkeDu trenger ikke å tegne de på toppen. Dette var den enkleste tutorialen jeg fant, de andre var mye mer markerte, og jeg skjønner at det ikke var helt det du tenkte deg. Prøv deg fram. Plutselig klarer du deg ikke uten! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Teller ned
Ja, jeg tror du blir mest fornøyd med farge. Jeg ville uansett ikke reagert på brynet ditt, det er naturlig at det er fargeforandring. Er nok du som er mest oppmerksom på det. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
fri
|
Sv: Fortell meg om øyenbrynsminkeDet trenger ikke se unaturlig ut fordi om man tegner opp brynene med blyant altså. Og når man bruker blyant og fader ut, så blir de langt fra malte. Men man kan markere dem og fylle ut om man mangler litt hår her og der. En legger nok oftere merke til de som har overdrevet litt, mens de som gjør det pent, så ser det faktisk ganske så naturlig ut. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
Sv: Fortell meg om øyenbrynsminkeJeg hadde samme problem, og fikk så utrolig god hjelp på den sminkebutikken i Torggata, der Ibsen-tunnelen kommer ut ved Arbeidersamfunnets plass. Jeg kjøpte en sånn:
|
|
|
#29 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Må bare kaste meg på denne anbefalingen. Veldig bra kvalitet, blir det beste resultatet jeg har fått til noengang. En god kost og litt trening er nødvendig for å få det nøyaktig og pent, men det får du også kjøpt på Kicks. Sitter godt, fine og naturlige farger, drøyt i bruk. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
anglofil
Sv: Fortell meg om øyenbrynsminkeGå hit så slipper du tenke på øyenbrynene dine i minst to mnd.
|
|
|
#31 |
|
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om øyenbrynsminkeSist jeg shoppet på taxfree fikk jeg med med en eyebrow kit fra Benefit som har vært helt topp. Den inneholder en ganske lett pigmentert krem man fyller inn og former øyebrynet med, og et kompaktpudder som gir litt mer farge og fikserer kremen. Denne er mye lettere å bruke for meg enn blyant, og gjør at det holder seg pent hele dagen. Jeg trives heller ikke med for mye (og har lyse bryn i utgangspunktet), her kan man velge litt hvor markert man vil gjøre det med hvor mye av pudderet man bruker. Sist redigert av Varta : 03-08-15 kl 00:06. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fortell meg om øyenbrynsminkeDet kremklisset jeg har er i et gammelt smoky eye-sett fra Benefit! Men det er så gammelt at det ikke er noe jeg egentlig vil bruke. Det var bare en nødløsning. Selger de Benefit i Norge nå?
|
|
|
#33 |
|
Bookhouse girl
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om øyenbrynsminkeDet blir nok kun på nett, Lookfantastic eller Strawberrynet for eksempel. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Fortell meg om øyenbrynsminkeDouglas.no selger BeneFit i Norge. Jeg er ikke sikker på om de også har merket i butikken i Bogstadveien. Prisen er sannsynligvis sammenliknbar, eller bedre, enn prisen fra UK pga. den svake kronekursen.
|
|
|
#35 |
|
Bookhouse girl
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om øyenbrynsminkeSjekket, den lille boksen jeg har heter BrowZings. Jeg bruker den lyseste og er sånn typ norsk mellomblond. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Glamorøs
|
Ja, sjekket på nett i går, og den pomaden er den samme som var i smoky eyes-kitet. Jeg vet ikke helt hvor mye tid og krefter jeg skal legge i dette, det vokser jo ut igjen, og jeg vil ikke bli avhengig av å tegne opp øyenbrynene mine daglig. Til vanlig er det jo helt fine. Jeg lurer litt på om farging er veien å gå, men så så jeg et bilde av Mette Marit fra ett eller annet bryllup og ble litt skeptisk.
|
|
|
#37 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om øyenbrynsminkeJeg har et halvt bryn som blekes om sommeren, og jeg farger. Øyenbrynsfarge kommer i flere farger, og den blir mer markert jo lengre du har den på. Det vil si at du kan farge i flere omganger om du vil, dersom du er redd for at de skal bli for mørke. Jeg fikk god hjelp på den lokale vita-butikken. Var veldig skummelt, og jeg så kjempeforskjell, men ingen andre la merke til det.
|
|
|
#38 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Fortell meg om øyenbrynsminkeSynes øyenbrynspudderet fra Body Shop og skrå pensel fungerer ypperlig! Holdbart er det også. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Epikur
|
Dette er det jeg bruker. Veldig fornøyd. Rimelig, lett tilgjengelig og greit å få til pent.
|
|
|
#40 |
|
Audacious
|
Jeg bruker det også - og kan bekrefte at det er holdbart. Jeg bruker det ca seks ganger i året.
|
![]() |
|
|