Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barselgave fra jobben

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-15, 12:25   #21
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barselgave fra jobben

Jeg fikk også en tykk kjøredress til eldste da hun ble født, husker jeg ble veldig glad for den, og hun brukte den hele første vinteren. Skikkelig fin og sikkert ganske dyr dress, som jeg ikke ville prioritert å kjøpe selv. Og som begge barna våre brukte.

Så gøy at det er en litt skikkelig sum, Tjorven, for da er det jo litt muligheter til å kjøpe noe fint. Men jeg tror uansett kjøp at jeg ville gitt muligheten til å bytte gaven.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-15, 12:43   #22
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Noe fint fra Fru Lyng? Om det lever enda?
Jeg fikk sånt flott saueskinn til å ha i vognen til minsten, og det bodde i vognen omtrent til han sluttet å bruke den.

Gammel 21-08-15, 12:49   #23
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Hva med ullfleecedressen fra Nøstebarn. Den er omtrent det deiligste som finnes.

Gammel 21-08-15, 13:08   #24
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker nøstebarn-teppet i ullfleece vi fikk på/av sykehuset da minste var innlagt på nyfødtintensiven. Vi endte med å kjøpe et større da hun vokste ut av baby-teppet.

Altså ville et sånt teppe være en finfin gave.

(På jobben min får alle bleiekake )

Gammel 21-08-15, 13:34   #25
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gavekort pleier vi å gi.

Gammel 21-08-15, 13:37   #26
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville gjerne hatt en ulldress fra Nøstebarn. Og så litt sjokolade.
Noe fra LilleLam er også fint.
Gavekort på hudpkeie ville gitt meg åndenød bestandig, men enda mer nå.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-15, 13:37   #27
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk sangbok fra kolleger på jobben og den har vi brukt mye. Samlebok med eventyr synes jeg også er fin gave.

Pledd er også fin gave. Vi ga Røros-pledd fra jobben sist.

Gammel 21-08-15, 13:39   #28
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville kjøpt noe hun kanskje ikke unner seg å kjøpe, så f.eks ullfleecedressen til Nøstebarn. Men jeg ville passet på å legge ved byttelapp.

Gammel 21-08-15, 14:00   #29
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk ullfleeceteppe fra Nøstebarn til eldstemann av mine kolleger og det syntes jeg var en nydelig gave. Den dressen over er også deilig, har kjøpt den sjøl i sikkert fire størrelser. Rørosteppe eller noe i den duren må jo være bra.

Hudpleiegavekort hadde vært bortkasta her også, jeg tør ikke tenke på hvor mye penger som har gått rett ut av vinduet her i huset. Vi fikk et på spahotell til bryllupet vårt, og sjøl om vi fikk krangla oss til gyldighet på 3 år pga manglende dato på kortet, fikk vi aldri brukt det fordi jeg var sjuk/hadde klengete baby/gjenta med overlapp. Fikk også et annet sånt gavekort på hudpleie i løpet av forrige svangerskap som aldri blei brukt - det passa aldri sånn at jeg kunne reise fra ungen før han var så stor at det var for seint. Har dårlig samvittighet ennå, for det er snakk om noen tusen til sammen. Bedre med noe som kan byttes.

Gammel 21-08-15, 14:11   #30
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gavekort synes jeg generelt er en kjedelig form for gave. Jeg ville blitt mer glad for noe som en på jobben hadde valgt ut med omtanke for meg eller mitt barn, selv om det kanskje ikke traff helt.

Jeg prøver å huske og så vidt jeg husker fikk jeg klær til den første og til den andre, der jeg ble liggende lenger på sykehuset fikk jeg sjokolade og bøker til meg. Begge gangene fikk jeg blomster. Ulike arbeidsplasser. Veldig hyggelig begge deler.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-15, 14:17   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk for hjelpen. Da har jeg gitt beskjed til innkjøper (les: sjefen)at det skal være både ullfleecedress fra Nøstebarn og Røros-pledd. Det blir visst nærmere 1500 kroner. Det blir i hvert fall skikkelig gaver.

Gammel 21-08-15, 14:33   #32
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heldige kollega! Ull er gull!

Gammel 21-08-15, 16:17   #33
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Gavekort hos Nøstebarn!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-15, 16:55   #34
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

For en heldig kollega!

Gammel 21-08-15, 19:07   #35
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine gaver! Og det med at folk har barn fra før og sikkert har det som trengs - koselige gaver til en nyfødt tror jeg er ønsket uansett hvilket nummer det er i rekken som blir født.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-15, 19:09   #36
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fine gaver! Det er veldig koselig å få noe som er kjøpt til barn nr 2 (og 3 og 4) også selv om man egentlig har det meste.

Gammel 21-08-15, 19:53   #37
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Deilige gaver! Lurt med byttelapp også, jeg har fått veldig fine ulltepper i barselgaver, men jeg har kjøpt inn og strikket selv før fødsel og har satt pris på å kunne bytte dem i noe annet jeg heller trengte.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-15, 20:22   #38
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Utrolig flotte gaver som blir gode utover høsten og vinteren

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-15, 21:12   #39
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Barselgave fra jobben

Det blir helt supre gaver! Og siden jeg tror jeg vet hvem det er tror jeg de er midt i blinken.

Gammel 21-08-15, 22:53   #40
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk Nidarosdomen-pleddet fra Røros Tweed fra min jobb, og det er nydelig
Litt større enn de minste barnepleddene, så bruker det i sofaen. Selges bare i butikken ved kirka.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.