|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?
På ungdomsskolen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2015
![]() |
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Når det er på ungdomsskolen så er det mer info enn på barneskolen, så jeg ville ha møtt. Når de i tillegg skal fortelle om din sønn, da ville jeg vært der for å være sikker på at ikke noe blir sagt feil |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?(Bare lest en side)
![]() |
#86 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Og så anbefaler jeg (for ørtende gang, i know) Sognsvann rundt Medsols for uhøytidelig løpstrening! Enkelt, billig og lavterskel!
![]() |
#87 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg har ikke engang tenkt tanken på at vi skulle gått på et slikt foreldremøte sammen, så for meg ville det vært enkeltpenkelt å velge løp, jeg ville ikke vurdert noe annet. Men det er meg, og situasjonen er ulik i ulike familier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
maler
|
Nei, jeg tror alle mener det er fint innafor å velge løp fremfor foreldremøte når mannen går, men mange ville valgt motsatt likevel fordi de ikke vil gå glipp av det første møtet på ungdomsskolen. Jeg og mannen dekker også hverandre på alle områder, men der det trengs informasjonsflyt i etterkant må jeg gå.
![]() |
#89 |
Glamorøs
|
Næsj, det er vel nesten ingen som mener at det er utafor, men gitt det Divine skriver i HI så er det liksom ikke bare et hvilket som helst foreldremøte, og det er egentlig ingenting som hindrer henne å være med.
![]() |
#90 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg synes helt klart at skolene, når de planlegger foreldremøter og annet, i langt større grad burde tatt hensyn til når viktige ting som Birken og Norsemann går av stabelen, med tanke på hvor mange av dagens foreldre som driver med toppidrett på si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg er lærer selv, men jeg føler generelt sett ikke behov for at vi møter to foreldre til alle foreldremøter. Vi gjør det ofte likevel, særlig foreldremøtene til minstemann, fordi de er hyggelige og sosiale, men hvis en av oss skal noe annet så setter vi ikke jord og himmel i bevegelse for å avlyse. Til konferansetimer med læreren møter vi aldri mer enn en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Vi har også pleid å møte bare en på foreldremøter. Men for meg er det første møtet på en ny skole litt annerledes. Jeg var ikke på første møtet på ungdomsskolen selv fordi jeg var på jobb og jeg synes at det var litt dumt. Det er dessuten mange færre treffpunkter med de andre foreldrene på ungdomsskolen, så jeg vil gjerne ha med meg alle mulighetene for å treffe de andre foreldrene som jeg får. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Prettiest mess ever seen
|
Jeg hørte om noen som i fullt alvor mente at man skulle ta hensyn til Champions League-spilleplanen.
![]() |
#94 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg ville jo aldri meldt meg på et løp, og ville følgelig dratt på foreldremøte. Nå er jo jeg alene så jeg må jo stille selv, men om jeg hadde vært sammen med barnefar så hadde jeg ikke stolt på at han fikk med seg alt.
Åjada, jeg fikk klager på at vi alltid la foreldrenmøtene på onsdager, for da var det jo champions league. Vi hadde jo hele et foreldremøte i året.
![]() |
#95 |
Tittel og tittel....
|
Seriøst? Gjør dere det på foreldremøtene?
![]() |
#96 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Textrovert
|
Niks, ingen bønn. Jeg må betale. Jeg kan ev. selge billetten, men det er det liten vits i å prøve på, så lenge det ikke er utsolgt.
![]() |
#98 |
Textrovert
|
Mannen sier nei. Dette er det tredje løpet jeg ikke får vært med på i år, hvorav to av disse har jeg betalt for. Han er ikke kjempeivrig på at vi bruker mer penger på dette akkurat i år. Hadde jeg på død og liv villet, hadde han ikke nektet meg, men jeg ser poenget hans.
![]() |
#99 |
Textrovert
|
Takk, men 5 km blir for "kort" for meg.
![]() |
|
|