|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg bodde i Frankrike. Vi fikk se kunstløp på tv.
|
|
|
#162 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Total avsporing, jeg søkte om billetter til OL '94, og fikk tildelt kunstløp finale, til min store fortvilelse. Hadde jo håpet på noe mer spennende. Men de viste seg å være ganske lett å bli kvitt, da Tonya og Nancy thrilleren seilet opp med FBI og hele pakka. Noen som husker dette? :knirk: |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?
Og det tenker jeg er veldig fint. |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bodde i et tettsted midt mellom Hamar og Lillehammer og gikk siste året på barneskolen på den tida. Vi hadde 3 uker vinterferie det året siden de brukte skolen vår som overnattingssted for frivillige under lekene. Vi klaget ikke, kan du si.
|
|
|
#165 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Spare meg, nei. Jeg skal derimot begynne å spare til deg, slik at du kan få deg en heldig liten opptaksboks og slipper å løpe rundt i hjembygda/byen din og flytte på foreldremøter og begravelser for å få med deg fotballkamper på TV. |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Ferdiglada
Spar deg var til bygdehersketeknikken din.
|
|
|
|
#167 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg leste ikke noen bygdehersketeknikk i rines inlegg? Det står jo hjembygd/by. Man bor jo som regel i det ene eller andre?
|
|
|
#168 |
|
Textrovert
|
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg leste heller ikke noen bygdeherketeknikk i det innlegget.
|
|
|
#169 |
|
Ferdiglada
Var denne. Men eg har ingen såre bygdetær. Syns berre en kan spare seg for bygd og i siste innlegg også økonomi. Eg har både opptaksboks, signal og pengar på konto.
|
|
|
|
#170 |
|
Halloen!
Bygdehersketeknikk? |
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
Så "der du bor" må altså henvise til bygda? Jeg trodde du bodde i Trondheim, siden du snakket om RBK, og det er vel ingen bygd? Jeg synes du er totalt på bærtur her.
|
|
|
|
#172 |
|
Halloen!
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Såre bygdetær de luxe, eller en snedig avledning for å slippe å svare på hvorfor hun synes hobbyen hennes er viktigere enn foreldremøte. |
|
|
|
|
|
#173 |
|
Tittel og tittel....
|
Hvor er bygdehersketeknikken i det innlegget?
|
|
|
|
#174 |
|
Ferdiglada
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Ikkje bor eg i Trondheim og ikkje heie eg på Rosenborg. Eg kan gjerne svare på kvifor eg syns fotball ikkje er viktigare ein et foreldremøte, men at det helst ikkje skal kræsje. Eg bor i ein bygdeby med fotball-lag i nest øverste divisjon. Annakvar helg samlast ein tredjedel av sentrum sine innbyggjarar til kamp. Det er generasjonar på tvers, familier, venner og kolleger som samlast i glede og av og til fortvilelse. Fotball er ein svært viktig del av bygda mi. Då eg ba om å flytte eit foreldremøte var det til alt overmål semifinale i cupen. 6000 mennesker hadde billett til kamp, i ein tettstad på 6000 innbyggjarar, 8000 i kommuna. Eg vil anslå at 75% av foreldra hadde billett til den kampen.
|
|
|
|
#175 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg synes også Tussas beskriver en situasjon som er litt annerledes enn en vanlig kamp på TV, altså.
|
|
|
#176 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Som en person som overhode ikke har noen interesse for fotball så synes jeg det er utrolig sært å be om å få flyttet et foreldremøte. Men så skal man nok lete lenge etter en person som er mindre opptatt av fotball enn meg, på alle mulige måter. |
|
|
|
|
|
#177 |
|
© All rights reserved
|
Tja. Byskoler har flyttet foreldremøter for både Brann sine kvallikkaper og gullkamper. (De første desverrre i flertall.) Rett og slett for å prøve å unngå kun 15% oppmøte. |
|
|
|
|
|
#178 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Nå ser jeg at du har valgt foreldremøte, men svarer likevel. Jeg hadde også reist på foreldremøte, jeg troppet tross alt opp på et foreldremøte dagen etter fødsel så det sier vel kanskje litt om hvordan jeg prøver å prioritere.
|
|
|
#179 |
|
heimføing
|
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Når det gjelder Tussas fotballkamp så syns jeg dere som ser på dette som "nok en fotballkamp" ikke har forstått at på mindre steder/bygdebyer så er det dumt å legge et møte til den dagen det foregår Et Stort Arrangement i lokalmiljøet, enten det er fotballkamp eller Arctic Race eller VG-lista eller annet. |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Halloen!
Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Velvel, men er det mulig å sende meg et Excel-ark med oversikt over hvor og hvordan folk bor? Det er åpenbart at folk har komplekser og såre tær enten de bor i by eller bygd, rekkehus eller villa, har hytte eller ikke. Jeg liker jo å fornærme, men det er gøyest når jeg gjør det med vilje. |
|
|
|
![]() |
|
|