|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støvler - er alt like bra?Vi bor i Bergen, og bruker s øvlene mye. Vi kjøper sko med god såle, som oftest havner vi på Viking eller Hunter.
|
|
|
#22 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Støvler - er alt like bra?Jeg synes alt går hull i, uansett. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Støvler - er alt like bra?Mine unger har aldri fått hull i støvler, bare vokst fra dem. Har kjøpt i type 2-300kr klassen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Støvler - er alt like bra?Vi kjøper rimelige Vikingstøvler på Obs og de brukes mye, har aldri opplevd at de har blitt ødelagt. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Støvler - er alt like bra?Knotten har de der med neopren, dockboots (?). Funker fint, har aldri slitt dem ut. Knøtteliten har hatt Hunter, de har også vart. Før det har både Viking og whatnot gått i stykker. Nå har hun de der Crocs-støvlene. De var råååsa og kostet 99,- på obs! i vår.
|
|
|
#26 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Støvler - er alt like bra?Mine brukte opp Bisgaard og Bundgaard fort, men Bogs gummistøvler har vart litt lengre. Viking ser også lovende ut så langt. Dockboots ble ikke godkjent og fikk ny eier, for tunge sa yngste.
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støvler - er alt like bra?Vi kjøpte noen fra Viking på XXL nå nylig som virket veldig gode. Lette, myke og billige. Vi betalte 199,- men nå så jeg dem til 119,- i et nyhetsbrev. De hadde lys lilla og mørkeblå. De passet godt til mine barn i hvert fall! Ellers så jeg at Vivabrands hadde fått inn støvler, men det var jo en annen prisklasse da.
|
|
|
#28 |
|
ctrl+z
|
Sv: Støvler - er alt like bra?Vi har stort sett holdt oss til Viking, fordi sålene er gode og de er ganske robuste. Her blir de brukt ganske flittig i skogen også, så det er viktig at det ikke er type "seilerstøvler" som jeg hadde når jeg vokste opp. De er vonde å gå på røtter med.
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Støvler - er alt like bra?Får se på Obs eller XXL en dag skjønner jeg. Var innom Europris i ettermiddag, men har lite lyst å betale 400 kr for støvler han ska bruke fra nå av og frem til november.
|
|
|
#30 |
|
|
Sv: Støvler - er alt like bra?Er crocs støvler ganske vide?
|
|
|
|
#31 |
|
Sv: Støvler - er alt like bra?
Her er heldigvis ikke der enda, men nå i vår valgte han altså helt sorte guttestøvler fra Eurosko. Jeg trodde de ville passe i høst også. Tok ut ekstrasålene i dag, det hjalp nå litt.
|
|
|
#32 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Ja, relativt. Noen typer mer enn andre. Handle It er litt smalere enn noen de eldste hadde før. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Støvler - er alt like bra?De er vide ja. Jenta mi har veldig smale føtter, og ikke minst smale fyrstikklegger, så det overrasket meg at hun ville ha disse, jeg var egentlig litt skeptisk. Men hun elsker dem (mye på grunn av fargen tror jeg, de er knall lysegrønne), og det ser ut til at hun får dem med seg.
|
|
|
#35 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støvler - er alt like bra?Jeg synes at innersålen på de billige støvlene ødelegges etter to gangers bruk, eller krølle seg og sklir foran i tåa. Så med billige støvler ender jeg alltid opp med å kjøpe ny såle i tillegg. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
intro
|
Sv: Støvler - er alt like bra?Ser at disse Friends-støvlene er på tilbud på Obs nå til kr 99- finnes også i blått:
|
|
|
|
#37 |
|
Har tro på forbedring
|
Kan de funke på en smal fot, tror du? Jeg har vurdert crocsstøvler til lillebror her i huset - men han har ganske smale føtter.
|
|
|
#38 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Hun av mine som har dem har supersmal fot. Hun bruker støvlene mye (mer enn det som egentlig er nødvendig) og er veldig begeistret for dem. Men i motsetning til sine søsken er ikke hun avhengig av at alt skal sitte helt perfekt, hun godtar litt slark hvis fargen er riktig (hun er veldig glad i grønt). Men det ser ut til at hun får dem med seg i alle fall. De er ekstremt lette.
|
|
|
#39 |
|
Sv: Støvler - er alt like bra?Får dra til XXL i morgen tidlig.
|
|
|
#40 |
|
Librocubicularist
|
Har du vurdert å ta ein pappbit og rulle saman og putte oppi, når dei står for seg sjølv? Det gjer eg med støvlettar som bøyer seg i skaftet.
|
|
![]() |
|
|