|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Coops kaffebøll på LøkkaJeg spurte Tallulah, sånn i hodet mitt, men er like interessert i svaret ditt, altså.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Coops kaffebøll på Løkka
Ja, det var inderlig godt jeg ikke prøvde å forklare det i første innlegg på noe vis. Eller gjentok det til det kjedsommelige.
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
Ja, jeg ser at dere har et mye mer dyptgående og ektefølt engasjement enn det jeg har, og at det derfor blir mye mer provoserende å bli lurt på det enn det er for meg.
![]() |
#5 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Den parallellen ser ikke jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
De har vært kreative med sannheten, i allefall. De har ikke opplyst at det Coops bønner, og de har svart at de har sitt eget brenneri. Ja, Coop har eget brenneri, men det er noe ganske annet enn å gi inntrykk av at en liten selvstendig sjappe har det. Det er da ikke bare opphav som er viktig.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Men har Coop bønner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Coops kaffebøll på LøkkaOg jeg er ikke snurt på hipsternes vegne, og ikke fordi jeg kanskje kunne blitt lurt selv. Det er akkurat poenget med å lage markedsstunt av å lure folk som jeg ikke kan fordra. Jeg synes for øvrig all form for drituthumor og skjult kamera er usedvanlig umorsomt.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
Det er jo ikke bare "to uker med litt lureri". Det første bildet på Insta ble sluppet for 47 dager før åpningen 1. september, og sjappa har vært åpen i en måned uten å informere kundene sine om at de egentig er et reklamestunt. De brukte lang tid på å bygge opp en morsom og inviterende profil, som skulle passe til segmentet. Man fikk følge oppussingen, møte baristaene, de var flinke til å svare de som kommenterte, de har rett og slett lagt ned mye arbeid i merkevarebygging av en falsk profil.
![]() |
|
|