|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å deltLiten digresjon: Akkurat det med kvinnelig/mannlig lege er noe jeg skjønner, hvertfall i min pasientpopulasjon som består av endel tenåringer. Jeg tror ikke vi kan likestille oss bort fra at vi er seksuelle vesener med en viss blyghet i enkelte faser av livet. Jeg kan forøvrig bekrefte at det er noen som ønsker menn spesifikt også, men de er da oftest hankjønn selv.
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt
Samtidig som man ikke greier å diske opp med mannlige sykepleiere for mannlige pasienter, så det er et kjempepoeng at man har nokså lik fordeling av kjønnene (og også etnisitet for den del) når det gjelder yrker hvor folk føler seg sårbare.
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt
Det er et godt poeng. Vi har relativt godt med menn hos oss, men likevel er de jo i ekstremt undertall på sykepleiersiden.
![]() |
|
|