|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang sendt en bekymringsmelding?
Jeg jobber i en barneverntjeneste, så meldingene går jo enten til oss selv eller en annen barneverntjeneste. Det handler vanligvis om at familien skal flytte, eller at vi melder til oss selv for å opprette sak på søsken pga opplysninger fremkommet i en sak vi alt har. I blant oppstår også bekymring vedrørende andre barn pga noe barn vi har kontakt med forteller om venner/klassekamerater.
![]() |
#102 |
Gal kattedame
|
Her er reglene klare som de andre har forklart.
![]() |
#103 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2015
![]() |
![]() Sv: Har du noen gang sendt en bekymringsmelding?Ja via jobb, og en gang privat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Epikur
|
![]() Sv: Har du noen gang sendt en bekymringsmelding?Man bør melde hvis man er bekymret - selv om man vet det er tiltak. Da kan bv trappe opp eller endre tiltak.
![]() |
#106 |
© All rights reserved
|
Men man bør også ha noe konkret å henge bekymringen for. "Har en dårlig magefølelse", "Synes faren er en slesk drittsekk", "Jeg føler at de ikke er så opptatt av barna sine" holder ikke. Man må kunne si HVA en er bekymret for og HVORFOR man bekymrer seg. Sist redigert av 007 : 22-11-15 kl 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang sendt en bekymringsmelding?Jeg har meldt fra to ganger, begge privat og ingen av dem var anonym. Den ene gangen ble den det gjalt hysterisk og kom på døren min. Noe som selvsagt er forståelig. Da gikk mannen min bort til henne etterpå og forklarte hvorfor det var gjort. Hun kom da tilbake og ba om unskyldning. Forsto hvorfor det var gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|