Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruk av lue innendørs

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-16, 12:49   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av lue innendørs

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg synes ikke noe om luebruk inne. Lue er for meg et ytterplagg.
Jeg har alltid praktisert lue av da jeg var lærer, uten å møte noen problemer med det.
Jeg kan til og med gå så langt at jeg kan innrømme at jeg synes det har sett teit og uprofesjonelt ut når ppu-studenter og vikarer har kommet med lue inne og sæggebukse. Synes ikke elvene trenger å se trusa til læreren heller.

Dette har jo med arbeidsantrekk å gjøre, og hva man signaliserer i ulike sammenhenger. Det er forskjell på om et barn eller en ungdom har lue inne (eller sæggebukse for den saks skyld), og om en lærer, sykepleier, eiendomsmegler eller legemiddelkonsulent har det.

Jeg ville heller aldri gått i treningstights på jobb, men regerer ikke på at ungdomsskolejenter gjør det, selv om det for meg er treningstøy.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:16.