Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kunnskapshull oppdaget i godt voksen alder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-16, 17:02   #61
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunnskapshull oppdaget i godt voksen alder

Jeg leser plutselig "Kroppshull oppdaget i godt voksen alder" hver gang jeg ser denne tråden. Eeh ...

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 17:13   #62
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg leser plutselig "Kroppshull oppdaget i godt voksen alder" hver gang jeg ser denne tråden. Eeh ...

Der minte du meg på mitt kunnskapshull! Eg var godt oppe i tjueåra før eg oppdaga at vi kvinner faktisk har tre hull der nede: eit til bimelim, eit til bomelom og eit til sex/ babyar. Av ein eller anna grunn trudde eg at vi tissa gjennom babyhullet, så urinopning var nytt for meg!

Gammel 15-01-16, 17:43   #63
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kalte skjærer for kråker og omvendt til langt oppe i 20 årene. Jeg visste jo om begge fuglene, men vranglære hadde oppstått et sted på veien.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 17:45   #64
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Der minte du meg på mitt kunnskapshull! Eg var godt oppe i tjueåra før eg oppdaga at vi kvinner faktisk har tre hull der nede: eit til bimelim, eit til bomelom og eit til sex/ babyar. Av ein eller anna grunn trudde eg at vi tissa gjennom babyhullet, så urinopning var nytt for meg!

Det er jeg EKSTREMT tydelig på når jeg har om sex og sånt i klassene mine på ungdomstrinnet. Så jeg håper at alle elevene mine får med seg det. Jeg opplever at mange gutter ikke er klar over hullene våre.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 18:04   #65
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Ingen nye kroppshull er oppdaget på Østlandet siste 30 døgn.

Gammel 15-01-16, 18:05   #66
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Det tok meg også noen år å lære forskjellen på bevilling (tillatelse eller løyve) og bevilgning (at man får tildelt en sum penger). En forskjell som er pittelitt grei å kunne i min bransje.

:host:

Gammel 15-01-16, 18:06   #67
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Datteren min sitter og googler en norsk arkeolog etter streng beskjed fra faren fordi hun ikke visste hvem han var. Hvorpå jeg ser på dem med et glassblikk. Jeg ante heller ikke hvem det var, og nå husker jeg ikke en gang navnet etter i går.

Helge Ingstad?

Gammel 15-01-16, 18:10   #68
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Ingen nye kroppshull er oppdaget på Østlandet siste 30 døgn.

Har du lett godt nok??

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 19:00   #69
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har du igjen for å være en miljøbevisst snobb som ikke reiser på chartertur.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 19:47   #70
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er jeg EKSTREMT tydelig på når jeg har om sex og sånt i klassene mine på ungdomstrinnet. Så jeg håper at alle elevene mine får med seg det. Jeg opplever at mange gutter ikke er klar over hullene våre.

Det har jeg i det minste passet på å informere både min datter og min sønn om, såpass de skal være grunnleggende informert

Gammel 15-01-16, 19:50   #71
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Det har du igjen for å være en miljøbevisst snobb som ikke reiser på chartertur.

Hva er chartertur? Enda en ting jeg har gått glipp av?

Gammel 15-01-16, 19:54   #72
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Der lærte eg noko nytt.

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

:host:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 19:59   #73
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Men seriøst, heiter det ikkje sjenkebevilgning?

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 20:01   #74
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjenkebevilling, serveringsbevilling, salgsbevilling og advokatbevilling, men man får bevilget en sum penger.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 20:34   #75
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Henning Olsen/Hennig Olsen var et hull her inntil for noen år siden. Men det skriver jeg lett på kontoen for dysleksi.

Gammel 15-01-16, 20:38   #76
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

......

Sist redigert av Isa : 20-01-16 kl 10:18.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 20:39   #77
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gikk på gymnaset tror jeg da jeg plutselig skjønte at kjøtt var faktisk muskler. Jeg tror jeg hadde en vag formening om at et dyr bestod av skinn, bein, fett, muskler, innvoller og kjøtt.

Gammel 15-01-16, 20:41   #78
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Jeg er sjokkert over dette enda. I tillegg til flykaptein på ruter til Mallorca, stryker jeg alle yrker som angår skjenkebevillinger (det er jo helt sykt å skrive) av listen over hva jeg skal bli når jeg blir stor.

Gammel 15-01-16, 20:48   #79
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OK. Jeg lærte også noe i dag.

Og jeg har drevet en bar og snakket med skjenkekontrollen om det jeg vitterlig trodde het skjenkebevilgningen vår. De korrigerte meg aldri.

Gammel 15-01-16, 20:49   #80
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde samme opplevelse da jeg oppdaget askeskuffen i peisen etter å ha brukt den i 8 år.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.