Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Alder - Spectre, James Bond

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-16, 20:37   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alder - Spectre, James Bond

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg ville ikke tenkt at ungene mine skulle ta dette selv, fordi jeg mener det her er på sin plass å informere rektor om at praksisen ikke er ok, slik at hun/han kan sette opp noen kjøreregler for framtidige filmvisninger.

Snuppa er av typen som foretrekker å ordne opp selv, og som pleier å bli hørt. Men nå ble hun ikke hørt, så da får jeg kontakte skolen selv.

Jeg lurte på om det var jeg som var litt vel forsiktig. (Jeg turte ikke å se Ronja Røverdatter på skolekinovisning da jeg var 10, så jeg er ikke noen målestokk.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.