|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
Se resultatene: Hvilken genser skal jeg strikke til meg selv? | |||
Islandsk genser med geometrisk mønster i grønntoner blir superlekkert! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 16,28% |
Nei, du må velge islandsk genser i jordfarger og mer organisk mønster. |
25 | 58,14% |
Hallo, det er selvsagt den med mønsterstrikk du skal prøve deg på nå. |
10 | 23,26% |
Vimpelgenser er bare SÅ deg. |
2 | 4,65% |
Kan du slutte å mase på oss om garn og alpakka og tweed? Just shut it! |
1 | 2,33% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 43. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Jada, jeg fortsetter å mase om hva jeg skal strikke. Hold ut. Nå som jeg nærmer meg slutten på helvetesjakka, så fabler jeg masse om hva som skal bli mitt neste prosjekt. Det står mellom tre gensere, med en runner up, nemlig vimpelgenseren i voksenstørrelse. Alt i Du Store alpakka tweed (jada, jeg maser om det garnet). Jeg tror nemlig at jeg kan strikke vimpelgenseren i omtrent samme størrelse ved å følge oppskriften til 12 år, siden garnet er såpass mye tykkere, og på litt tykkere pinner. Noen som har prøvd?
Sist redigert av Tallulah : 26-02-16 kl 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Vimpegenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Å! Den nr. 3 ville jeg ha strikket (jeg er så dårlig på flere farger uansett, men det er nok ikke du), hvilket mønster er det?
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vimpegenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?
Sånn, da har jeg lagt inn lenker til oppskriftene også. Den helvetesjakka jeg strikker nå har to farger, jeg har aldri prøvd meg på mer enn det. Men det er vel ikke så vanskelig, tenker jeg.
Du må stemme. Flervalgspoll.
![]() |
#5 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vimpegenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Jeg har nummer to, bare i andre farger.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vimpegenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?
Ja, jeg tenkte den kanskje i tre farger. Mørk bunnfarge, lys mønsterfarge og en mellomfarge bak mønsteret i toppen. Hva har du?
![]() |
#7 |
stoffavhengig
![]() Sv: Vimpegenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Jeg har brunoransje bunnfarge og oransje og beige i mønster. Skal ligge bilde i en tråd her, skal se om jeg finner.
![]() |
#8 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Vimpegenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?1'ern. Mos' def. Med 3'ern som en god runner up.
![]() |
#9 |
stoffavhengig
![]() Sv: Vimpegenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Her er min, strikket i originalgarnet.
![]() |
#11 |
stoffavhengig
![]() Sv: Vimpegenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Den er veldig enkel å strikke. Mener det er L.
![]() |
#13 |
stoffavhengig
![]() Sv: Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Oi, min er ikke liten. Heller stor.
![]() |
#15 |
stoffavhengig
![]() Sv: Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Jeg strikker løst. Der var jeg str 42/L, den er enda større nå som jeg er M.
![]() |
#16 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?JEg synes den ensfarga med strikket prikker var veldig fin.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Siden jeg hater å strikke med flere farger ville jeg valgt nummer 3. Men syns nummer 2 var veldig fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
I mål
|
![]() Sv: Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Jeg ville valgt nummer 2. Den var kjempefin! Og er for øvrig interessert i å se resultatet uansett hva du velger for jeg har også lyst til å prøve tweedgarnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Vimpelgenser for voksne? Aka: hva skal jeg strikke nå?Enig med Luftslottet, men om jeg måtte velge hadde jeg gått for 3. Veldig fin, og litt uvanlig.
![]() |
|
|