|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PlaydateJeg synes det er helt normalt at man er med når det er små barn eller i allefall første gang, men min erfaring er at foreldre (og barn) er så veldig ulike der at måten hun reagerer på godt kan være basert på at hennes erfaring er en annen enn din. F.eks. er det en gutt i storebrors klasse hvor moren insisterte på at en av foreldrene var med første gang gutten skulle komme og leke hos oss, selv om de altså var såpass gamle (det er første og eneste skolegutt jeg har opplevd det med, men det var selvsagt helt greit det også, det er alltid hyggelig å bli bedre kjent med foreldrene til barnas venner), mens foreldrene til lillebrors bestevenn (4 år) sendte ham hit på for å leke uten å bli med inn og uten at vi kjente hverandre mer enn gjennom litt småprating i garderoben.
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
![]() Sv: Playdate
Ja, og datteren vår har også vært alene i bursdager/på besøk hos flere av 2012-barna hvor jeg kun har småpratet litt med de i garderoben.Vi har vel egentlig aldri tenkt på noen "kjøreregler" da de andre gangene har Vært så naturlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|