Sv: Serieanbefaling: Skam
William er jo en fiktiv karakter, og om han EGENTLIG er snill eller eGENTLIG drittsekk er uansett litt teoretisk.
Men det at man velger å fortelle det veldig gamle og veldig villedende narrativet "gutter som oppfører seg som skikkelige drittsekker er EGENTLIG bare snille og sårbare innerst inne, de trenger bare kjærlighet fra den riktige kvinnen, en som FORSTÅR dem, så kommer alle deres myke, fine, gode kvaliteter til å komme frem og SE, egentlig er han kjempesnill likevel!!" det syns jeg er irriterende. Særlig siden Noora så til de grader er fremstilt som det optimale forbile. For han HAR utvist ganske mye drittsekkoppførsel, alså, med den trofe-genseren og behandlingen av Vilde, slåssingen og alt.
I virkeligheten er det sånn at folk som oppfører seg som skikkelige drittsekker ER skikkelige drittsekker, og selv om de skulle vise seg litt ømme og søte innemellom så er oddsen for at de slutter å være drittsekk bare fordi de blir elsket av den riktige kvinnen på den riktige måten, ekstremt lave.
Det er ikke figuren William jeg kritiserer, men at man har valgt denne fortellingen. Jeg tror den evige gnålingen på dette narrativet i populærkulturen er skadelig for unge jenter og bidrar til at de tar idiotiske livsvalg. 
(Ellers elsker jeg serien, den er fantastisk godt laget og skuespillerne er strålende.)