|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?
Han sier ikke at han er enig med Listhaug i alt, han sier at vi trenger en som henne (jeg tolker det som "en som tar på seg den jobben",og det mener jeg også. Snakk om Uriaspost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?Jeg synes ikke det mangler nyansering i debatten slik den ser ut nå? Hvis man følger med på hva som skjer i stortinget akkurat i disse dager, så er det jo FrP som kjører beinhardt, på tross av at det er mange som er på glid i forhold til forslag om innstramminger.Men det ser ut som om FrP ønsker en polarisering av debatten og som ikke vil kompromisse på noe.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?Noen som har lest og har synspunkter på dette? http://www.vg.no/nyheter/meninger/fr...vi/a/23705216/
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
By the Sea
|
![]() Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?Nei, vi trenger ikke en som Listhaug - av grunner som flere her har gitt glimrende uttrykk for.
![]() |
#66 |
Halloen!
Jeg synes egentlig ikke det at du er lei han er grunn nok til å si at vi ikke trenger han i den offentlige debatten. Vi trenger også folk vi ikke er enige med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Dønn ærlig nå - trenger vi ikke en som Listhaug?Ja. Vi trenger folk vi ikke er enige med. Men trenger vi å gi disse sinte, bedrevitende, halvgamle, heterofile mennene så mye oppmerksomhet?
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Halloen!
Hah! Snakk om kjønnsdiskriminering! Du tilbringer jo rimelig mye tid, jeg også, forresten, på et forum fullt av sinte, bedrevitende, halvgamle, heterofile kvinner. :ser virkelig ikke forskjellen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
By the Sea
|
Jeg trenger ikke Eia i den offentlige debatten. Det handler selvfølgelig ikke om at jeg ikke er enig med han, men at jeg synes han har utrolig lite å fare med. Han er som en mygg i et soverom. Han var morsom på 90-tallet, men nå er han bare irriterende og intetsigende.
![]() |
#70 |
Panzerekstremfeminist
|
Ja. Men jeg får jo ikke så mye oppmerksomhet.
![]() |
![]() |
![]() |
|
|