|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#861 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenJeg har vært innom det evigvarende røykskadesalget (uten røykskader) igjen, der var det nå 80% på alt. Ikke så veldig mye igjen, da. Men jeg fant en fin beige bukse i deilig myk bomull, med knytting nede og lommer med litt gullglitterdilldall på, knyttebelte med samme glitregreiene på som kan tas av. (Litt samme type bukse som den barnebuksen Stompa la inn bilde av...) |
|
|
|
|
#862 |
|
Borte
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden
Ikke rart de begynner å bli tomme der. Du må jo snart ha kjøpt opp hele lageret. :ikke misunnelig:
|
|
#864 |
|
Borte
|
Skulle ønske jeg kunne snublet over en røykskadebutikk uten røykskade.
|
|
#866 |
|
Borte
|
|
|
#869 |
|
fri
|
Altfor sent å spørre om dette nå sikkert, men jeg ble jo veldig nysgjerrig på hvilken butikk du snakker om. |
|
|
|
|
#871 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenJeg har kjøpt meg kjole til bryllupet jeg skal i neste helg - eller, jeg står mellom to kjoler og tok med meg den ene hjem i går. Jeg likte den, men må nok prøve den andre også for å få fred i sjela. I tillegg har jeg kjøpt meg noen sorte capribukser.
|
|
#872 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenHar vært her: http://www.simplycolors.se/ og bestilt hettegensere til storesøster og lillebror - med hhv. de tekstene på genserne. Håper de blir fine!
|
|
#879 |
|
I farta!!
|
Sv: Den NYE uendelige shoppingtrådenJeg har shoppedilla for tida. I dag handlet jeg to bikinier og en shorts som passer til. Sloggi.
|
|
#880 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fortell meg hvor dere har handlet? |
|
|
![]() |