Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-07, 15:59   #861
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg har vært innom det evigvarende røykskadesalget (uten røykskader) igjen, der var det nå 80% på alt. Ikke så veldig mye igjen, da. Men jeg fant en fin beige bukse i deilig myk bomull, med knytting nede og lommer med litt gullglitterdilldall på, knyttebelte med samme glitregreiene på som kan tas av. (Litt samme type bukse som den barnebuksen Stompa la inn bilde av...)
Trodde egentlig den ene de hadde var for liten, men str 38 gikk fint på gitt, og satt veldig bra!
Den hadde kostet 900 og jeg betalte 180.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 20-06-07, 16:03   #862
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har vært innom det evigvarende røykskadesalget (uten røykskader) igjen, der var det nå 80% på alt. Ikke så veldig mye igjen, da.

Ikke rart de begynner å bli tomme der. Du må jo snart ha kjøpt opp hele lageret. :ikke misunnelig:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 20-06-07, 16:03   #863
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ikke rart de begynner å bli tomme der. Du må jo snart ha kjøpt opp hele lageret. :ikke misunnelig:

Eh, ja det har blitt litt. Litt etter litt. Men mange bra kjøp, da. Og NÅ er det slutt.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 20-06-07, 16:05   #864
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh, ja det har blitt litt. Litt etter litt. Men mange bra kjøp, da. Og NÅ er det slutt.

Skulle ønske jeg kunne snublet over en røykskadebutikk uten røykskade.

Gammel 20-06-07, 16:07   #865
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Skulle ønske jeg kunne snublet over en røykskadebutikk uten røykskade.

Jeg skal si fra om det skjer igjen, så kan du ta deg en tur!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 20-06-07, 16:10   #866
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Jeg skal si fra om det skjer igjen, så kan du ta deg en tur!

Gammel 20-06-07, 16:11   #867
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Men jeg tenner ikke på butikker, altså!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 20-06-07, 16:17   #868
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Men jeg tenner ikke på butikker, altså!

Begynner bli litt usikker på det altså.

Gammel 20-06-07, 21:38   #869
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært innom det evigvarende røykskadesalget (uten røykskader) igjen, der var det nå 80% på alt. Ikke så veldig mye igjen, da.

Altfor sent å spørre om dette nå sikkert, men jeg ble jo veldig nysgjerrig på hvilken butikk du snakker om.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 21-06-07, 00:14   #870
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 21-06-07, 09:31   #871
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg kjole til bryllupet jeg skal i neste helg - eller, jeg står mellom to kjoler og tok med meg den ene hjem i går. Jeg likte den, men må nok prøve den andre også for å få fred i sjela. I tillegg har jeg kjøpt meg noen sorte capribukser.

Fant ikke bilde på nett av det - men alt er kjøpt på neste stopp.

Gammel 21-06-07, 10:46   #872
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Har vært her: http://www.simplycolors.se/ og bestilt hettegensere til storesøster og lillebror - med hhv. de tekstene på genserne. Håper de blir fine!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 21-06-07, 15:24   #873
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har akkurat bestilt smokker og en smekke til frøkna:

Gammel 22-06-07, 19:46   #874
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Kjekt med bursdagpresang-penger, og salg.

To topper fra JC

Gammel 22-06-07, 19:49   #875
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Kjekt med bursdagpresang-penger, og salg.

To topper fra JC

Kule topper LilleLeo
HAr du nettopp hatt bursdag? Gratulerer så masse

Gammel 22-06-07, 19:50   #876
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kule topper LilleLeo
HAr du nettopp hatt bursdag? Gratulerer så masse

For en mnd siden.

Gammel 22-06-07, 21:07   #877
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

For en mnd siden.

Gratulerer så mye med overstått

Schnuppa er ikke aktiv  
Gammel 22-06-07, 21:11   #878
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også gavekort og penger fra bursdag

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-06-07, 23:30   #879
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har shoppedilla for tida. I dag handlet jeg to bikinier og en shorts som passer til. Sloggi.
Rød og turkis bikini. Slik som på bilde men med bh topp med spiler.
Har ingen bikinier som passer nå og skal to uker til syden i mars. Denne var kjempefin på
Nå må jeg spare til høst shopping så satser på shoppefri en stund fremover nå

Gammel 22-06-07, 23:34   #880
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Har akkurat bestilt smokker og en smekke til frøkna:

Fortell meg hvor dere har handlet? Den blå løvegenseren har jeg så lyst på (har det andre i samme serien), men finner den ikke i riktig størrelse der jeg har funnet den. Og sånne smokker og smekker må vi ha.

Elisabet er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.