Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Priser på sommeraktivitet/-leir

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-16, 22:56   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Priser på sommeraktivitet/-leir

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg er er fullstendig klar over at barnehage er subusidiert, bare så det er sagt. Jeg synes SFO er veldig dyrt, og synes i hvertfall det burde være kostnadstak slik at man ikke betaler mer enn det faktisk koster per barn. Det er veldig ulikt innhold i SFO rundt om i ulike kommuner også. Noen er jo bare oppbevaring, mens andre har aktiviteter inkludert. I min kommune og på min skole møtte vi betale ganske mye ekstra for aktiviteter i SFO-tiden, slik at kostnaden ble adskillig høyere enn månedsprisen.

Jeg betaler nå 2818,- for yngste for full SFO plass. Det finnes ingen aktiviteter å velge mellom. De er ute, de perler, bygger lego, leker, løper i gangene osv. Absolutt dyrt, ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.