|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandetJeg skjønner godt det kan være deilig.
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandetJeg er glad de ikke priorterer dette. Mange nevner personalsituasjonen, men de er jo færre ansatte enn i en norsk barnehage.
![]() |
#3 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Barnehagerutiner i Norge vs utlandet
![]() |
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
Det holder som regel fint her også. Og jeg visste ikke engang at det var sjuskete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I mål
|
Ikke jeg heller... Her skiftes ikke skitne klær med mindre vi skal noe spesielt. Vasker hendene før middag - som oftest |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Borte
|
I så fall er jeg også sjuske.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ser jo helt klart at værforholdene i Norge gjør at dette vanskelig kan la seg gjøre, og det var en av grunnene til at jeg i utgangspunket spurte.
![]() |
#8 |
guru advisor
|
Jeg blir irritert og lei meg på gullets vegne, og avd. leder merket på kroppsspåråk at jeg syns det var under pari at han satt våt og spiste.. Forrige gang det skjedde ble jeg møtt av en svært ydmyk ped.leder, som beklaget og gjorde meg oppmerksom på at han hadde vært gjennomvåt da han stod opp tidligere på dagen. Men jeg er nok ikke flink nok til å si i fra på ting jeg reagerer på. Jeg er selv lærer og vet at det inne i mellom kan gå fort i svingene... Jeg er kanskje redd for å bli sett på som en "sur klager". Jeg vet at de gjør sitt beste, og i bunn og grunn er jeg kjempefornøyd med personalet, og måten de møter gutten min på. Men skjer det enda en gang, så tror jeg nok at jeg må ta meg sammen å si klarere i fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|